اخبار سینما

تاریخ پخش فصل دوم انیمه مرد اره ای؛ منتظر یک دنباله خونین باشید

تاریخ پخش فصل دوم انیمه مرد اره ای
نویسنده : سارا محمدی۰۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل دوم انیمه مرد اره ای (Chainsaw Man)، مجموعه مانگای محبوب ژاپنی که توسط تاتسوکی فوجیموتو نوشته و تصویرگری شده است علیرغم این که قرار بود در پاییز سال 2024 پخش شود، به طور رسمی تا سپتامبر 2023 تایید نشده است. خود را برای بازگشت فصل دوم انیمه مرد اره ای آماده کنید! این مجموعه انیمه که به خاطر اکشن جذاب و صحنه های خونین به شهرت رسیده است، در سال 2022 قلب طرفداران در سراسر جهان را تسخیر کرد. ما در این مقاله،‌ زمان اکران فصل دوم انیمه مرد اره ای و دیگر جزئیات مورد نیاز را برای شما را گردآوری کرده ایم.

تاریخ پخش فصل دوم مرد اره ای

سوالی که در ذهن تمام طرفداران این انیمه مطرح می شود این است که فصل دوم آن چه زمانی پخش خواهد شد. فصل اول ما را جذب کرد و به نظر می رسد که انتظار برای فصل دوم طولانی نخواهد بود. اگرچه اعلام رسمی هنوز تا سپتامبر 2023 تایید نشده است، اما گمانه زنی ها تاریخ پخش را در سال 2024 مشخص می کنند.

فصل اول انیمه مرد اره ای از اکتبر تا دسامبر سال 2022 پخش شد، به همین دلیل برخی معتقدند فصل دوم در پایان سال 2023 پخش خواهد شد. با این وجود، بدون تایید رسمی می توان تاریخ پخش را در پاییز سال 2024 وقتی که فصل اول نیز پخش شد، در نظر گرفت. زمزمه هایی از تولید فصل دوم به گوش می رسند، حتی موضوع آن نیز مورد بحث قرار گرفته است اما هیچ یک به طور رسمی تایید نشده اند.

همانطور که در بالا ذکر شد، تا به امروز هیچ اعلام رسمی درباره فصل دوم Chainsaw Man وجود ندارد. با این حال، اگر فصل دوم تولید شود، احتمالاً در پاییز 2024 منتشر می شود. این بر اساس این واقعیت است که فصل اول در پاییز 2022 منتشر شد و معمولاً حدود دو سال طول می کشد تا فصل جدیدی از یک انیمه تولید شود.

گروه بازیگران فصل دوم انیمه مرد اره ای

زمان پخش فصل دوم انیمه مرد اره ای

انتظار می رود که فصل دوم انیمه مرد اره ای به چهره های مطرح در میان هنرمندان، ازجمله کیکونوسوکه تویا در نقش دانجی بپردازد. فرقی نمی کند که انیمه را به زبان اصلی یا با دوبله انگلیسی ترجیح می دهید، این انیمه از مجموعه ای از صداپیشگان با استعداد برای زندگی بخشیدن به شخصیت های داستان کمک می گیرد.

گروه بازیگران ژاپنی انیمه مرد اره ای

  • کیکونوسوکه تویا در نقش دانجی
  • شیوری ایزایا در نقش پوچیتا
  • توموری کوزونوکی در نقش ماکیما
  • شوگو ساکتا در نقش آکی هایاکاوا
  • فارائوز آی در نقش پاور
  • کارین تاکاهاشی در نقش هیگاشیاما
  • تاکو یاشیرو در نقش هیروکازو آرای
  • داییکی هامانو در نقش کاتانا مان

گروه دوبله انگلیسی مرد اره ای

  • رایان کلت لوی در نقش دانجی
  • لیندسی سیدل در نقش پوچیتا
  • سوجی یونگ در نقش ماکیما
  • راگان مرداک در نقش آکی هایاکاوا
  • سارا ویدنهفت در نقش پاور
  • برایان آوریل کوبنی در نقش هیگاشیاما
  • جارود گرین هیروکازو آرای

داستان فصل دوم انیمه مرد اره ای

انتظار می رود که فصل دوم از انیمه مرد اره ای از چندین آرک از مانگا ازجمله آرک Bomb Girl، آرک International Asisins، آرک Gun Devil و آرک Control Devil اقتباس شود. در حالی که مانگا نشانه هایی از مسیر داستانی را ارائه می دهد، اما توصیف دقیق داستان فصل دوم هنوز نامشخص و به شکل راز باقیمانده است.

با فرض این که مجموعه از ساختار مانگا پیروی کند، فصل دوم با حماسه امنیت عمومی به پایان خواهد رسید و راه را برای شروع فصل سوم با حماسه آکادمی هموار می سازد. با این وجود، استودیو ماپا (mappa) ممکن است نقشه دیگری برای شگفت زده کردن طرفداران خود کنار گذاشته باشد.

سوالی که از فصل اول باقی می ماند، هویت و اهمیت زن مرموزی است که در پایان ظاهر شد. امیدوار هستیم که فصل دوم این شخصیت را به تصویر بکشد و استعاره مرموز مورد استفاده توسط او بازگو شود.

تریلر فصل دوم انیمه مرد اره ای

متاسفانه، هنوز تریلری برای فصل دوم مرد اره ای پخش نشده است. می توان حدس زد که مدتی قبل از پخش انیمه، در اواسط سال 2024 تریلری از آن منتشر شود. از آنجایی که احتمال پخش در پایان سال 2023 بسیار بعید به نظر می آید، طبق انتظارات تریلر در سال 2024 پخش خواهد شد. با این وجود، اگر تولید پیش از موعد شروع شود ممکن است طرفداران را شگفت زده کنند.

فصل دوم انیمه مرد اره ای چند قسمت دارد؟

اگرچه هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما برآوردها نشان می دهند که فصل دوم مرد اره ای 12 قسمت خواهد بود که مشابه با فرمت فصل اول است. این تعداد قسمت استاندارد در صنعت انیمه است و باید محتوای جذاب و کافی برای جذب مخاطب را در بر گیرد.

استودیو سازنده فصل دوم انیمه مرد اره ای

استودیو ماپا (Mappa) که به خاطر سابقه درخشان در ساخت انیمه های محبوب دیگر مانند انیمه جوجوتسو کایسن، اتک آن تایتان و ارباب دبیرستان شناخته شده است، مسئولیت ساخت فصل دوم مرد اره ای را بر عهده دارد. با سوابق این استودیو، طرفداران می توانند انتظار بالاترین کیفیت انیمیشن و داستان سرایی را داشته باشند.

سخن پایانی

در اینجا جزئیات مربوط به فصل دوم از انیمه مرد اره ای به پایان می رسد. اگر به محتوا انیمه بیشتر علاقمند هستید، پیشنهادهای ما در مورد بهترین فیلم های انیمه، برترین انیمه های رمانتیک و انیمه های ترسناک را از دست ندهید. اگر برنامه تماشای انیمه ها را زمان بندی می کنید، منتظر تاریخ پخش فصل سوم هانما و بروزرسانی در مورد تاریخ اکران فصل سوم انیمه کنگان آشورا باشید.

علاوه بر این، بعد از مشاهده جزئیات در مورد لایو اکشن وان پیس (One Peace)، می توانید عمیق تر وارد دنیای انیمه ها شوید. لینک های جذاب بین جنگ عنکبوتی 2 و شیطان کش را جستجو کنید و در نظر بگیرید که چگونه اسکار می تواند جوایزی را برای فیلم های انیمه در نظر گیرد.

برای آن هایی که علاقمند به تماشای مرد اره ای هستند، به یاد داشته باشید که کل فصل اول بر روی پلتفرم crunchyol در دسترس است و می توانید قبل از شروع فصل دوم آن را مشاهده کنید. برای اکشن، رمز و راز و صحنه های خونین بیشتر آماده شوید، زیرا انیمه مرد اره ای فصل دیگری از نسل کشی را وعده داده است.

دیدگاهتان را بنویسید