اخبار سینما

زمان پخش فیلم سینمایی چالش گران؛ یک درام ورزشی رمانتیک با بازی زندیا

تاریخ اکران فیلم سینمایی چالش گران
نویسنده : سارا محمدی۰۶ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاریخ انتشار فیلم سینمایی چالش گران یا چلنجرز (Challengers) به کارگردانی لوکا گوادانینو تاکنون چندین بار عوض شده است. برای اطلاع از زمان نهایی با ما همراه باشید. زندیا همراه با ایمی پاسکال فیلم را تهیه می کنند. این دو نفر سابقه همکاری با هم در مجموعه مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، را دارند.

در این فیلم داستان زندگی همسر و مربی یک بازیکن گرند اسلم روایت می شود، که او را در یک مسابقه در رقابت با عشق سابقش ثبت نام می کند. کمپانی وارنر برادرز توزیع کننده بین المللی فیلم هستند، اما فیلم در سینماها اکران نخواهد شد. هر آنچه باید در مورد این فیلم بدانید در ادامه این مطلب آورده شده است.

تاریخ اکران فیلم سینمایی چالش گران

فیلم سینمایی چالش گران قرار بود در تاریخ 11 آگوست سال 2023 اکران شود، اما تاریخ آن به 15 سپتامبر سال 2023 تغییر کرد. تاخیر در تاریخ اکران در نتیجه اعتصابات سراسری  SAG-AFTRA بوده است. در نهایت، قرار است این فیلم در تاریخ 26 آوریل 2024 اکران شود. این موضوع باعث تعجب طرفداران شده است زیرا آن ها انتظار داشتند که نهایتا چند هفته یا چند ماه در اکران فیلم تاخیر به وجود آید.

این فیلم در سینماهای کشور فرانسه اکران خواهد شد و در Amazon Prime Video نیز قابل تماشا خواهد بود.

داستان فیلم چالش گران درباره چیست؟

این فیلم حول داستان شخصیت های اصلی، تاشی، آرت و پاتریک روایت می شود. در تریلر این فیلم، تاشی جوان با آرت و پاتریک صمیمی می شود. سال ها بعد، او با آرت ازدواج می کند که یک قهرمان سابق گرند اسلم است که دیگر قادر به پیروزی در بازی هایش نیست.

او آرت را تشویق می کند تا در سری مسابقات چالش گران شرکت کند،‌ زیرا می تواند یک بازگشت عالی برای او باشد. با این وجود، وقت او متوجه می شود که آرت باید به طور مستقیم با پاتریک رقابت کند، همه چیز پیچیده می شود. این فیلم حول داستان مواجهه تاشی با گذشته اش و پیامدهایی که برای او دارد می چرخد.

طرفداران مشتاق تماشای این مثلث عشقی هستند. با توجه به تریلر اکران شده، بازیگران بازی های هیجان انگیزی را از خود به نمایش گذاشتند. طرفداران به طور خاص مشتاق دیدن زندیا در فیلم جدیدش هستند، زیرا او بازی در نقش دخترهای نوجوان را پشت سر گذاشته و در یک نقش بزرگسال بالغ دیده می شود.

بازیگران Challengers

گروه بازیگران چالش گران متشکل از بازیگران محبوب و مطرح هالیوودی است. در اینجا نگاهی به تمام بازیگران فیلم و نقش هایی که ایفا می کنند، می اندازیم.

  • زندایا در نقش تاشی
  • جاش اوکانر در نقش پاتریک
  • مایک فیست در نقش آرت
  • جیک جنسن در نقش فین لارسن
  • A.J. لیستر در نقش لیلی
  • شین تی هریس
  • آندره گادبویس
  • هایدی گارزا
  • ایمان فی
  • وس مزرو

تریلر فیلم سینمایی چالش گران

مترو گلدن مایر پیکچرز، کمپانی تولیدکننده فیلم سینمایی چالش گران است و تریلر رسمی فیلم را منتشر کرده است. ستارگانی همچون زندیا، جاش اوکانر و مایک فیست در این فیلم نقش آفرینی کرده اند و قرار است در تاریخ 26 آوریل سال 2024 اکران شود. فیلم همچنین در Prime Video در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید