اخبار سینما

فیلم چینی «The Ex-Files 4» به انگلستان و ایرلند می‌رود

فیلم چینی «The Ex-Files 4» به انگلستان و ایرلند می‌رود
نویسنده : تحریریه۱۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ورایتی، «Trinity CineAsia» حقوق پخش فیلم چینی پرفروش «The Ex-Files 4: Marriage Plan» را در بریتانیا و ایرلند به دست آورد. این فیلم در آخر هفته گذشته در رتبه سوم باکس آفیس جهانی قرار گرفت.

Trinity CineAsia نسخه رسمی این فیلم را از 6 اکتبر منتشر خواهد کرد، اما کمپینی از پیش نمایش‌های محدود همزمان با جشنواره نیمه پاییز که توسط جوامع چینی در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود، آغاز کرده است.

این فیلم که در چین توسط Huayi Brothers ارائه شده است، عشق شهری معاصر در چین را با مشاهدات عمیق و ظریف به تصویر می‌کشد. فیلم قبلی آن، The Ex-Files 3: The Return of The Exes، که در سال 2017 منتشر شد و بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد، آن را به یکی از پرفروش‌ترین عاشقانه‌های تاریخ سینمای چین تبدیل کرد. طبق گفته Comscore، این فیلم جدید پس از چهار روز 53.4 میلیون دلار درآمد داشته است.

«The Ex-Files 4» تمرکز را از روابط عاشقانه به ازدواج تغییر می‌دهد. در این فیلم منگ یون (هان گنگ) و یو فای (ژنگ کای) ازدواج را کشف می‌کنند و به طور اتفاقی وارد آن می‌شوند. منگ در انتخاب فرد مناسب برای به اشتراک گذاشتن زندگی خود مشکل دارد، در حالی که یو با یک دوره سرد شدن در ازدواجش روبرو است.

این فیلم توسط تیان یوشنگ، خالق آثاری چون «قربانی»، «آخرین آرزو» و «The Ex-Files 3: The Return of The Exes» کارگردانی شده است. علاوه بر هان و ژنگ، کلی یو، لیو یاس و Zeng Mengxue در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سیدریک بهرل، بنیانگذار و مدیر Trinity CineAsia گفت:

ما خوشحالیم که فرنچایز قدیمی “The Ex-Files” را که بسیار مورد علاقه مخاطبان است به سینماهای بریتانیا و ایرلند می آوریم و پس از انتشار تاریخی “هشتصد” در وسط COVID، دوباره با Huayi Brothers همکاری می کنیم.

وی افزود:

پس از دو سال سخت، ما شاهد بازگشت فوق العاده به فرم امسال در سینمای چین بوده‌ایم و توانسته‌ایم از عناوین بزرگ مانند “سرگردانی زمین II”، “آفرینش خدایان”، “گمشده در ستارگان” و “شرط بندی دیگر خیر” بهره‌برداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید