اخبار سینما

کریس ایوانز و امیلی بلانت در تصاویر جدید Pain Hustlers (سوداگران درد)

کریس ایوانز در فیلم سوداگران درد
نویسنده : سارا محمدی۱۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نتفلیکس تصاویر جدیدی از فیلم سوداگران درد (Pain Hustlers) را منتشر کرده است که در ادامه می توانید ببینید. فیلم سوداگران درد به کارگردانی دیوید یتس، بحران مواد افیونی را از دریچه نگاه دو فرد سودجو و دارای فساد اخلاقی با بازی کریس ایوانز و امیلی بلانت را به نمایش می گذارد. با تماشای عکس های جدید این فیلم که قرار است 5 آبان 1402 منتشر شود می توانید نگاهی اجمالی به داستان آن داشته باشید.

تصاویر جدید فیلم Pain Hustlers منتشر شد

با توجه به اینکه تاکنون تریلری ا این فیلم منتشر نشده است این عکس ها اولین نگاه ها به این فیلم هستند، فیلمی که در در اوایل سال 2022 سر و صدای زیادی پیدا کرد. Pain Hustlers داستان پیت برنر (کریس ایوانز) و لیزا دریک (امیلی بلانت) را روایت می کند که به دنبال کسب درآمد از طریق بحران مواد افیونی هستند.

در این فیلم اندی گارسیا و کاترین اوهارا نیز حضور دارند که هر دوی آنها در تصاویر جدید منتشر شده از فیلم قابل مشاهده هستند. گارسیا نقش میلیاردری به نام جک نیل را بازی می‌ کند، او دکتری است که یک داروی ضد درد جدید ساخته و در تلاش است آن را وارد بازار کند. اوهارا نقش جکی، مادر شخصیت بلانت را بازی می‌ کند، زنی که در نهایت به یک نماینده فروش مواد مخدر تبدیل می‌ شود.

عکس ها را در زیر ببینید:

دیوید یتس می خواست از دنیای هری پاتر فاصله بگیرد

دیوید یتس کارگردان فیلم سوداگران درد، 15 سال پس از هری پاتر به یک فیلم واقع‌ گرایانه روی آورده است. او درباره این تغییر جهت گفته است که زمان طولانی را در استودیو های صفحه سبز گذرانده و تصمیم گرفته به ریشه های خود به عنوان یک فیلمساز بازگردد. این فیلم بر اساس کتاب Pain Hustlers: Crime and Punishment at a Opioid Startup نوشته نویسنده ایوان هیوز ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید