اخبار سینما

فصل سوم سریال چاکی (Chucky) کی منتشر میشود؟

فصل سوم سریال چاکی کی منتشر میشود
نویسنده : سارا محمدی۰۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال ترسناک چاکی «Chucky» قرار است برای فصل 3 بازگردد. چاکی اولین بار در سال 1988 در فیلم بازی بچگانه به نمایش درآمد و تبدیل به یکی از محبوب ترین فرنچایزهای ترسناک در تمام دوران تبدیل شد. فصل سوم چاکی در حال ساخت است. اگر برای اطلاع از زمان پخش فصل سوم سریال چاکی و داستان عروسک موقرمز قاتل کنجکاو هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه در مورد تاریخ انتشار، داستان و اسامی بازیگران فصل 3 سریال چاکی می دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

فصل سوم چاکی کی میاد؟

فیلمبرداری فصل 3 در آوریل 2023 آغاز شد و جنیفر تیلی ورود خود را به صحنه فیلمبرداری کانادا از طریق توییتر تأیید کرد. فصل سوم سریال چاکی قرار است در روز چهارشنبه 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) پخش شود. مانند دو فصل قبل، فصل 3 چاکی از شبکه Syfy و شبکه USA در ایالات متحده پخش می شود و هر هفته یک قسمت جدید از آن منتشر می گردد.

داستان سریال Chucky

چاکی در واقع کاراکتر شرور سری آثار Child’s Play است که روحش وارد روح یک عروسک شده و سعی دارد دوباره به کالبد یک انسان بازگردد تا بتواند به قتل های سریالی خود ادامه دهد. در فصل اول، جیک ویلر 14 ساله (زاکاری آرتور) به طور تصادفی با عروسک بدنام Good Guy برخورد می کند و او را به خانه می آورد تا از او در پروژه هنری هالووین استفاده کند. با این حال، به زودی جیک متوجه می شود که عروسک توسط قاتل سریالی چارلز لی ری تسخیر شده است. جیک که با تمایلات جنسی خود دست و پنجه نرم می کند، در حالی که توسط چاکی برای انجام اعمال خشونت آمیز تحت فشار قرار می گیرد، به زودی خود را مظنون شماره یک در رشته ای از حوادث عجیب و غریب و قتل های تکان دهنده می بیند.

نقشه چاکی در فصل اول خنثی شد و در فصل دوم چاکی عروسک قاتل به دنبال انتقام از جیک و دوستانش در مدرسه کاتولیک بود.

بازیگران فصل سوم سریال چاکی

جنیفر تیلی در نقش تیفانی اولین بازیگری بود که حضور او در صحنه فیلمبرداری فصل سوم چاکی تایید شد، علاوه بر جنیفر تیلی حضور بازیگران زیر در فصل 3 چاکی تایید شده است:

  • زکاری آرتور در نقش جیک ویلر
  • بیورگوین آرنارسون در نقش دوون ایوانز
  • آلیویا آلین لیند در نقش لکسی کراس
  • برد دوریف در نقش صداپیشه چاکی
  • فیونا دوریف نیز در نقش نیکا پیرس
  • همچنین شخصیت های جدید ی از جمله دوون ساوا در فصل 3 ظاهر خواهند شد

فصل سوم سریال چاکی توسط دان مانچینی نویسنده هفت قسمت از مجموعه فیلم‌ های «بازی بچگانه» ساخته و تولید می‌ شود.

دیدگاهتان را بنویسید