اخبار بازی

انتشار نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 مجددا به تعویق افتاد

نسخه کنسولی Cities: Skylines 2
نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تاخیر انتشار نسخه‌های کنسولی Cities: Skylines 2 به دلیل مشکلات فنی بازی است و این عنوان از نظر پرفرومنس آماده عرضه نیست.

بازی  Cities: Skylines 2از استودیو Colossal Order پس از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی در سال گذشته که با واکنش‌های متفاوت طرفداران مواجه شد، دوباره برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پلی‌استیشن 5 به تعویق افتاده است. بازی قبلا برای انتشار در ماه اکتبر (پس از تاخیر در بهار) برنامه‌ریزی شده بود، اما توسعه‌دهنده آن اعلام کرد که هنوز به “هدف‌های فنی” ​​شرکت دست نیافته است.

تاریخ انتشار بازی پس از بررسی‌های داخلی و خارجی و بر اساس نتایج آن، در ماه آگوست اعلام خواهد شد. این شرکت تا زمان انتشار بازی برای کنسول‌ها فقط روی مشکلات فنی بازی کار خواهد کرد. قابل درک است که استودیو سازنده تا آن زمان،از انتشار اخبار جدید از بازی خودداری کند. تیم سازنده مسیری “آهسته اما پیوسته” را طی می‌کند، اما مشکلات حل نشده زیادی باقی مانده است که در حال حاضر به تجربه بازیکنان آسیب می‌رساند:

«ما درک می‌کنیم که این ناامیدکننده است و آن چیزی نیست که ما به آن امیدوار بودیم. با این حال، ما متعهد هستیم که در طول فرآیند توسعه، شما را در جریان کار قرار دهیم، حتی اگر به‌روزرسانی‌ها همیشه آنطور که ما می‌خواهیم نباشد».

بازی Cities: Skylines 2 در اکتبر 2023 برای رایانه های شخصی عرضه شد و در حال حاضر دارای رتبه “Mixed” در Steam بوده 52 درصد از نظرات مثبت کاربران را به خود اختصاص داده است. این بازی شهرسازی به دلیل مشکلات عملکردی و به‌روزرسانی‌های بی‌کیفیت نسخه PC، با انتقاداتی مواجه شد. انتشار DLC پولی Beach Properties در ماه مارس گذشته نیز به بهبود شرایط کمکی نکرد. در آینده نه چندان دور، منتظر به‌روزرسانی‌های خبری بیشتر در خصوص نسخه PC بازی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید