اخبار بازی

تاریخ شروع بتا عمومی بازی Concord مشخص شد

شروع بتا عمومی بازی Concord
نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نسخه بتا بازی Concord به شما امکان دسترسی به فهرست کامل شخصیت‌ها، پنج نقشه، چهار حالت قابل بازی و محتویات زیادی را می‌دهد.

از میان چندین بازی فرست پارتی سونی که برای ماه‌های آتی سال 2024 آماده هستند، عنوانی که احتمالا سخت‌ترین سیستم مبارزات را از نظر افکار عمومی دارد و توجهات زیادی را به خود جلب کرده، Concord است، زیرا ژانر تیراندازی هیرو محور مدت‌هاست عنوان باکیفیتی به خود ندیده است.

معرفی کامل بازی در ماه گذشته توجهات زیادی به خود جلب کرد. با این حال، قبل از عرضه کامل بازی در ماه آگوست، سازندگان به بازیکنان این فرصت را می‌دهند تا با بتای عمومی، بخشی از محتویات جذاب Concord را تجربه کنند. سونی و استودیو فایروالک اعلام کرده‌اند که نسخه بتا Concord در تاریخ 28 تیر (18 جولای) عرضه می‌شود و تا 31 تیر (21 جولای) ادامه خواهد داشت. بازی بین پلی‌استیشن 5 و PC از کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد.

تجربه نسخه بتا Concord پر از محتوای جذاب خواهد بود. تمام شانزده شخصیت Freegunners در نسخه بتا در دسترس خواهند بود و چندین نقشه و حالت نیز در بتای بازی قابل تجربه هستند.

در طول دسترسی زود هنگام بازی، چهار نقشه در قالب‌های Freewater، Water Hazard، Star Chamber و Shock Risk در دسترس خواهند بود و پنجمین نقشه، Bone Mines، در آخرین هفته بتا باز در دسترس قرار می‌گیرد. به طور مشابه، دسترسی زودهنگام سه حالت را به همراه خواهد داشت: Cargo Run، Clash Point و Trophy Hunt. اسکرین‌شات‌هایی نیز از نسخه بتا منتشر شده است.

بازی Concord در تاریخ 2 شهریور (23 آگوست) به طور کامل برای پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود. نسخه استاندارد آن با قیمت 39.99 دلار با محتویات پس از عرضه شامل نقشه‌های رایگان، شخصیت‌ها جذاب، حالت‌های جدید و موارد دیگر به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید