اخبار سینما

اکران آنلاین ملاقات خصوصی

اکران آنلاین ملاقات خصوصی
نویسنده : تحریریه۰۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم ملاقات خصوصی اولین ساخته امید شمس با بازی پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی برای پخش در جشنواره فیلم فجر سال 1400 آماده شد.

طبق آخرین گزارشات این فیلم در روز 4 آبان در شبکه نمایش خانگی به اکران خود به صورت آنلاین ادامه می‌دهد.

«ملاقات خصوصی» داستان دختری به اسم پروانه با بازی پریناز ایزدیار را روایت می‌کند که پدرش در زندان است و از طریق گوشی فرهاد، یکی از هم بندهایش با بازی هوتن شکیبا، با دخترش در ارتباط است. پس از مدتی، فرهاد و پروانه به هم علاقه‌مند می‌شوند و ملاقات‌های آن‌ها داستان فیلم را رقم می‌زند.

این فیلم جوایزی چون سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم در جشنواره فیلم فجر و همچنین بهترین فیلم و فیلمنامه از جشنواره حافظ را دریافت کرده است.

اکران «ملاقات خصوصی» از 13 دی ماه در سال 1401 آغاز شد و یک روز پس از اکران بیش از ۴۰۰۰ بلیت و ۱۴۵ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم در سه روز نخست در ۲۰۰ سینما نمایش داده شد و ۸۵۰ میلیون تومان کسب کرد. همچنین این فیلم تا کنون در مجموع فروش 339,377,730,000 ریال داشته است.

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار

این بازیگر با ایفای نقش در فیلم «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

پریناز ایزدیار که بازیگری را از سال 1386 آغاز کرد، سال 1394 با بازی در سریال شهرزاد و فیلم ابد و یک روز صفحه جدیدی از بازیگری را در کارنامه خود رقم زد.

از دیگر جوایزی که این بازیگر دریافت کرده است می‌توان به بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره‌ فیلم بین‌المللی پزارو برای فیلم سه کام حبس، بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره بین‌المللی فیلم داکا برای فیلم تابستان داغ، بهترین بازیگر سال از جشنواره بین‌المللی آکادمی افسانه زندگی برای فیلم ملاقات خصوصی و دیگر جوایز از جشنواره‌های داخلی اشاره کرد.

هوتن شکیبا

بازیگر محبوب نقش حبیب لیسانسه‌ها ساخته سروش صحت که بعدها با ایفای نقش در فیلم‌هایی چون شبی که ماه کامل شد، تی تی و ملاقات خصوصی توانایی خود در ایفای نقش‌هایی متفاوت را اثبات کرد.

«هوتن شکیبا» برای ایفای نقش در در شبی که ماه کامل شد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد و همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال لیسانسه‌ها از جشنواره فیلم حافظ را از آن خود کرد.

این بازیگر علاوه بر سینما در دنیای تئاتر نیز فعال است و برای آن جوایز متعددی دریافت کرده است.

همچنین این بازیگر از صداپیشه شخصیت محبوب بچه در مجموعه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است. از دیگر عروسک‌هایی که هوتن شکیبا به صداپیشگی آن پرداخته است می‌توان به دیبی و شاباش نیز اشاره کرد.

ریما رامین‌فر

«ریما رامین‌فر» با ایفای نقش در سریال پایتخت به شهرت رسید. این درحالی است که وی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و به علت ایفای نقش در فیلم «یه حبه قند» در سال 1389 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

البته «ریما رامین‌فر» برای ایفای نقش هما در سریال «پایتخت» جایزه بهترین بازیگر زن سریال را در جشنواره فیلم حافظ دریافت کرد.

رویا تیموریان

رویا تیموریان بازیگری را از سال 1358 بر روی صحنه تئاتر آغاز کرد، سپس در سال 1367 با بازی در سریالی از داوود میرباقری وارد دنیای تصویر شد.

این بازیگر برای ایفای نقش در مرد بارانی، گوشواره، و شیفتگی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

سیاوش چراغی‌پور

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که بیشتر وی را به علت ایفای نقش در سریال «لیسانسه‌ها» ساخته سروش صحت می‌شناسند.

اولین تجربه حضور در سینما این بازیگر در سال 1380 با ایفای نقش در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» به کارگردانی «رسول صدرعاملی» بود؛ وی همچنین در فیلم‌های همیشه پای یک زن در میان است، ورود آقایان ممنوع، ماهی و گربه، لانتوری و جهان با من برقص ایفای نقش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید