اخبار تکنولوژی

داریا همراه از گوشی هوشمند «باند» رونمایی می‌کند + مشخصات این گوشی

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ تیر ۱۴۰۲
4 دیدگاه

داریا همراه امشب از اولین گوشی هوشمند خود که «باند» نام دارد رونمایی می‌کند. داریا باند یک گوشی هوشمند در کلاس میان‌رده است که با قابلیت‌های خوبی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

این گوشی دارای نمایشگر 6.78 اینچی از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی است که از دو طرف خمیده است.

از نظر نرم‌افزاری، داریا باند به DariaOS 4.0 سوار بر اندروید 13 مجهز است و طبق وعده‌‌ی داریا، گوشی باند دو به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. یکی از نقاط قوت باند، پشتیبانی کامل از سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) است و این موضوع برای یک گوشی ایرانی، نقطه قوت مهمی به شمار می‌آید.

سه‌گانه‌ی دوربین‌های باند را یک دوربین واید 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. ثبت تصاویر سلفی داریا باند نیز برعهده یک دوربین 16 مگاپیکسلی است.

تامین انرژی این گوشی برعهده باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی است و سیستم شارژ فوق سریع، وظیفه تغذیه باتری را برعهده دارد.

داریا باند، اکوسیستم و سرویس‌های قابل استفاده در حال توسعه مبتنی بر Web 3.0 را ارائه می‌دهد که به کاربران داریا باند امکان درآمدزایی می‌دهد. این فناوری نماینده نسل جدیدی از اینترنت است که برپایه زنجیره بلاک‌ها یا همان بلاکچین‌ها کار می‌کند.

داریا امشب یکشنبه، 25 تیر ماه سال 1402 از باند رونمایی می‌کند و در یک نسخه 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم با قیمت حدودی 13 میلیون تومان آماده فروش می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی جدید داریا همراه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

  1. عباسی گفت:

    اگر مثل جی ال ایکس نشه و گوشی‌های بنجل تولید نکنه خوبه ،، گوشی‌های بروز با امکاناتی که بتونه حداقل با گوشی‌های برند چینی رقابت بکنه برندهایی مثل هواوی و شیائومی وبا توجه به رقابتی که دردنیای گوشی همراه است از قافله عقب نمونه در ثانی قیمتی که قشر متوسط جامعه بتونه خریداری کنه

    1. آرزو گفت:

      خیلی افکارت قدیمیه بنجل بودن جی ال ایکس مال ۵ سال پیشه ، الان گوشی ای مثل شاهین سه داره که نصبت به امکانات هم مقرون به صرفه است هم واقعا نصبت به قیمتش با نمونه های چینی راحت رقابت میکنه

  2. بهروز گفت:

    گوشیتون هم مثل خودروهاتون که کلاکپی برداری ومنتاژه درمورد گوشی مثل روز روشنه که توی کشورچین ساخته میشه بنام ایران اسمش هم خیلی ضایعه اس باند!!!!!!

  3. Rez گفت:

    باید باور کنیم که گوشی باند خوبه😂