اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Darkest Dungeon 2 برای ایکس‌باکس مشخص شد

بازی Darkest Dungeon 2
نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازیRPG  و روگ لایک Darkest Dungeon 2 در کنار نسخه‌های کنسولی، برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

شرکت بازی‌سازی Red Hook Games تایید کرد که Darkest Dungeon 2 پس از انتشار کامل روی رایانه‌های شخصی، با تاخیر برای کنسول‌ها عرضه می‌شود. در اوایل سال جاری، درجه‌بندی سنی این بازی در برزیل نشان ‌داد که این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد و از آن زمان، Red Hook Games بازی Darkest Dungeon 2 را برای پلی‌استیشن و سوییچ معرفی کرده است.

اکنون سازنده این مجموعه را با اعلام اینکه این بازی برای ایکس باکس نیز عرضه می‌شود، این شایعات و گفتمان را تایید کرده است. تا چند هفته دیگر، زمانی که Darkest Dungeon 2 برای کنسول‌های پلی‌استیشن و سوییچ عرضه شود، برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان نیز در دسترس خواهد بود و پیش‌فروش بازی هم اکنون روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس در دسترس است. بسته الحاقی بازی با نام The Binding Blade نیز در این نسخه در دسترس خواهد بود.

بازی Darkest Dungeon 2 در حال حاضر برای PC در دسترس است. این عنوان در تاریخ 25 تیر (15 جولای) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در اواخر امسال بخش داستانی مستقل و جدیدی به نام Kingdoms برای بازی عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید