اخبار بازی

سیستم مورد نیاز و جزئیات جدیدی از بازی Dead Rising Deluxe Remaster منتشر شد

بازی Dead Rising
نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اجرای نسخه بازسازی شده بازی Dead Rising، به کارت گرافیک GeForce RTX 3080 یا کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT نیاز دارد.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster غافلگیری بزرگی بود که هیچ یک از ما انتظارش را نداشتیم. با توجه به اینکه این بازی محبوب زامبی‌کشی و اکشن به شکل تقریبا بازسازی شده بازگشته است، Capcom جزئیات بیشتری را در مورد قیمت‌گذاری و سیستم مورد نیاز آن به اشتراک گذاشت.

برای شروع، اگرچه Remaster Dead Rising Deluxe Remaster به وضوح تغییرات اندکی را به همراه داشته است، اما قیمت آن منعکس‌کننده این موضوع نیست. پس از انتشار به صورت جهانی، بازی با قیمت 49.99 دلار در تمام پلتفرم‌ها به فروش می‌رسد، البته نسخه دیلاکس دیجیتال گران‌تر خواهد بود.

در همین حال، صفحه استیم این ریمستر نیز حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه شده آن را نشان داده و همانطور که انتظار می‌رفت، چندان خوشایند نیستند. در هر کدام از این تنظیمات، به ۱۶ گیگابایت رم نیاز دارید، در حالی که برای بازی با کیفیت 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه، به GeForce RTX 3080 یا Radeon RX 6900 XT نیاز خواهید داشت. جزئیات کامل سیستم مورد نیاز بازی را می‌توانید در انتهای این پست، مشاهده کنید.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster در تاریخ 29 شهریور 1403 (19 سپتامبر 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید