اخبار سینما

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش با عکس، بیوگرافی و مشخصات واقعی

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش
نویسنده : سارا محمدی۰۲ مرداد ۱۴۰۲
63 دیدگاه

انیمه شیطان کش (Demon Slayer) از شخصیت های بسیار مرموزی تشکیل شده است، در این نوشته اسم، عکس، مشخصات و بیوگرافی شخصیت های انیمه شیطان کش شامل تاریخ تولد، قد و اطلاعاتی که برای شما مهم هستند را آورده ایم.

در 15 فوریه 2016، مانگا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba از Koyoharu Gotouge آغاز به کار کرد. تا کنون 3 فصل از انیمه شیطان کش منتشر شده و فصل 4 انیمه شیطان کش نیز قرار است در آگوست 2024 (مرداد 1403) طرفداران خود را خوشحال کند.

انیمه شیطان کش شخصیت های زیادی دارد، اما چه اطلاعاتی در مورد شخصیت های شیطان کش دارید یا چه چیزی در مورد تایپ کاراکترهای شیطان کش می خواهید بدانید؟ سن، تاریخ تولد و قد شخصیت های انیمه شیطان کش چیست؟ تانجیرو چند سال دارد؟ برای خواندن معرفی شخصیت های انیمه ی شیطان کش با این پست جذاب کارتونی همراه مگ تک باشید.

جدول مشخصات شخصیت های شیطان کش

انیمه شیطان کش هنوز تا پایان راه فراوان دارد. با ادامه سفر تانجیرو، او با چهره های جالب تری آشنا می شود. هر یک از شخصیت های انیمه شیطان کش ویژگی جدیدی را به داستان اضافه می کند. همه آن ها چیزی برای عرضه دارند، از قدرتی جذاب گرفته تا حالتی ترسناک و حس شوخ طبعی.

جدول زیر سن، تاریخ تولد و قد مهم ترین و اصلی ترین شخصیت های انیمه شیطان کش را نشان می دهد. قد به سانتی متر است.

شخصیتسنتاریخ تولدقد
تانجیرو کامادو1314 جولای165
نزوکو کامادو1228 ادسامبر153
زنیوتسو آگاتسوما163 سپتامبر164.5
اینوسکه هاشیبیرا1522 آوریل164
کانائو تسویوری1619 می156
گنیا شینازوگاوا167 ژانویه180
سانمی شینازوگاوا2129 نوامبر179
گیو تومیوکا19 8 فوریه176
شینوبو کوچو1824 فوریه151
تنگن اوزوی2331 اکتبر198
میتسوری کانروجی19اول ژوئن167
اوبانای ایگورو2115 سپتامبر162
مویچیرو توکیتو148 آگوست160
گیومی هیمجیما2723 آگوست220
کیوجورو رنگونکو2010 می177
آئوی کانزاکی16162
سابیتو13
تامایو5002 جولای150
کاگایا اوبایاشیکی23
موزان کیبوتسوجی10000179
کوکوشیبو480190
دوما133187
آکازا200173
هانتنگو200166
گیوکو113150
داکی113
گیوتارو126
رویی135

در ادامه اسامی شخصیت های انیمه شیطان کش به انگلیسی و فارسی، به همراه عکس، ویژگی های شخصیتی و داستانی که دارد آورده شده است.

تانجیرو کامادو | Tanjiro Kamado

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: تانجیرو کامادو

زندگی شخصیت اصلی انیمه شیطان کش، تانجیرو کامادو بعد از این که یک شیطان خانواده او را سلاخی می کند و خواهرش، نزوکو را به سمت تاریکی سوق می دهد، به یک کابوس تبدیل می شود. تانجیرو که خشم و عشق به خواهر و برادرش احساسات او را برمی انگیزد، امیدوار است راهی را برای بازگرداندن نزوکو به انسان تبدیل کند.

تانجیرو فردی خونگرم و مهربان است و باید تصمیمات سختی در زندگی بگیرد. او هیچ توهمی ندارد که باید با شیاطین مصالحه کند یا کشتن باعث می شود نسبت به دشمنانش برتری داشته باشد. او این کار را انجام می دهد زیرا کسی را دارد که به او وابسته است. قهرمان داستان خواهرش را ناامید نمی کند.

نزوکو کامادو | Nezuko Kamado

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: نزوکو کامادو

یک روز وقتی برادرش خانه نبود، نزوکو شاهد کشته شدن خانواده اش توسط یک شیطان است. این دختر جوان تقریبا همین سرنوشت را به چشم خود می بیند، اما در نهایت خود به یک شیطان تبدیل می شود. با این وجود، تانجیرو این ماموریت را دارد که خواهرش را به زندگی عادی بازگرداند و او را دوباره به انسان تبدیل کند.

انیمه شیطان کش تنها بخشی از زندیگ نزوکو به عنوان انسان را روایت می کند و او را نسبتاً شیرین و نوع دوست نشان می دهد. پس از دگرگونی، نزوکو بسیار متفاوت می شود زیرا خصوصیاتی مترادف با شیاطین از جمله قدرت بسیار زیاد و تشنگی برای خون در او ایجاد می شود. او همچنین توانایی صحبت کردن را تا حد زیادی از دست می دهد و به دلیل ضعف در برابر نور خورشید مدت طولانی را در انزوا سپری می کند و بیشتر در سایه دیده می شود. به این ترتیب، شناسایی شخصیت او نسبت به برخی دیگر از شخصیت های انیمه شیطان کش دشوارتر است، اگرچه عشق او به برادرش آشکار است.

زنیتسو آگاتسوما | Zenitsu Agatsuma

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: زنیتسو آگاتسوما

زنیتسو آگاتسوما علیرغم این که از تانجیرو بزرگ تر است، تمایل طبیعی به فرار دارد. اگرچه او همیشه این را نشان نمی دهد، اما نسبت به سلاح ها ناتوان است و این از شاگرد جیگورو کوواجیما بودن ناشی می شود. از نظر ظاهر، زنیوتسو دارای پوست روشن و چشمان طلایی است. موهای او زرد روشن است (به دلیل برخورد رعد و برق) و به شکل یک کاسه بریده شده است. این طراحی به شخصیت او ظاهری کودکانه می دهد که با شخصیت او همخوانی دارد. اگرچه او یک چهره قطبی است، به ویژه طنزی که برای اینه شیطان کش به ارمغان می آورد، اما زنیوتسو در قلب برخی از لحظات به یاد ماندنی انیمه شیطان کش قرار دارد.

اینوسکه هاشیبیرا | Inosuke Hashibira

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: اینوسکه هاشیبیرا

اینوسوکه هاشیبیرا تمایل دارد بدون فکر زیاد وارد نبرد شود. اگرچه او بسیار توانایی مراقبت از خود را دارد، اما عادت اینوسکه به این که بیش از حد توان خود را درگیر کند او را با مشکلاتی روبرو می کند؛ به خصوص که او دائماً می خواهد افرادی که توانایی بالایی در نبرد دارند را به چالش بکشد.

اینوسوکه در کودکی توسط گرازها بزرگ شده است و انعکاسی از آن را در انتخاب پوشش سر او می بینید. گذشته اینوسوکه به این معنی است که او اغلب با سنت ‌ها، احساسات و آداب و رسوم انسانی دست و پنجه نرم می‌کدچار مشکل است، اگرچه به لطف وابستگی ‌اش به دسته شیطان کش، به تدریج دستخوش تغییر می شود.

کانائو تسویوری | Kanao Tsuyuri

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: کانائو تسویوری

کانائو دارای چشمان صورتی درشت و موهای نازک مشکی است که به صورت دم اسبی می بندد. کانائو برای مدت زمان طولانی هیچ احساسی از خود نشان نمی داد و از تصمیم‌ گیری برای خودش امتناع می ‌کرد و ترجیح می داد چنین تصمیماتی را دیگران برایش بگیرند یا به شانس اکتفا می کرد.

همانند بسیاری از شخصیت های قهرمان انیمه شیطان کش، کانائو در طول سریال به بلوغ می رسد، اگرچه تنها نکاتی در این مورد توسط انیمه ارائه شده است.

گنیا شینازوگاوا | Genya Shinazugawa

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: گنیا شینازوگاوا

یکی دیگر از شخصیت ‌های انیمه شیطان کش با داستانی غم ‌انگیز، گنیا شاهد کشته شدن خواهر و برادرش توسط مادر شیطان شده اش بود. او همچنین شاهد کشته شدن مادرش توسط برادر دیگرش، سانمی بود. اگرچه او نمی تواند از تکنیک های تنفس استفاده کند، اما یک مبارز قوی است که استعداد جذب توانایی های شیطان را دارد.

طبیعت بازیگوش گنیا او را به ساده ترین شیطان کش تبدیل نمی کند، حداقل در قسمت های اول انیمه شیطان کش. با این حال، گنیا با ادامه داستان کمی اجتماعی‌ تر می‌ شود، حتی با وجود این که همچنان به حضور تانجیرو در قوس داستانی دهکده شمشیربازی واکنش تهاجمی نشان دهد.

سانمی شینازوگاوا | Sanemi Shinazugawa

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: سانمی شینازوگاوا

برادر گنیا، سانمی هاشیرا باد و نیرویی است که باید به حساب آید. یک تراژدی عاطفی در کودکی برای سانمی رخ می دهد و همین موضوع باعث می شود احساسات در او کمرنگ شوند و در نهایت افرادی مانند برادرش را از زندگی خود دور می کند. همین تجربه یک نفرت تسلیم ناپذیر نسبت به شیطان در هاشیرا باد ایجاد کرد و این آتش هیچ نشانه ای از ضعیف شدن نشان نداده است.

سانمی یکی از شخصیت های انسانی قدیمی تر در انیمه شیطان کش است، اگرچه اگر او را به عنوان یکی از بالغ‌ ترین شخصیت ‌ها توصیف کنیم، اغراق آمیز است. این بدان معنا نیست که هاشیرا باد به بلوغ نرسیده است، اما سرسختی او هر زمان که چیزی پیش می آید که جهان بینی او را به چالش می کشد، ظاهر می شود.

گیو تومیوکا | Giyu Tomioka

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: گیو تومیوکا

گیو همه چیز را نزدیک به خود نگه می دارد و معتقد است دیگران نیز باید همین کار را انجام دهند. در کودکی خواهرش او را از دست شیطان نجات می دهد و جان خود را از دست می دهد. این یک تجربه ناخوشایند برای کودک است و تلاش های او برای مطلع کردن دیگران از این اتفاقات موجب طرد شدن او می شود.

گیو به عنوان یک عضو نسبتا ارشد دسته شیطان کش، چهره ای قوی و منزوی دارد. با این وجود، به اندازه ای که ظاهرش نشان می دهد اعتماد به نفس ندارد.

شینوبو کوچو | Shinobu Kocho

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: شینوبو کوچو

در نگاه اول به نظر می رسد که شینوبو دوست داشتنی ترین و مهربان ترین عضو دسته شیطان کش است. او همیشه لبخند بر لب دارد و به نظر می رسد شوخ طبع است. با این حال، این به سادگی یک مکانیسم مقابله برای مهار نفرت غیرقابل کنترل او از شیاطین ناشی از مرگ خواهرش، کانای کوچو است.

شینوبو می تواند به طرز باورنکردنی شرور باشد، هم با سلاح و هم با کلمات. این شخصیت انیمه شیطان کش می تواند تنها با چند جمله دشمنان خود را در تاریکی به دام اندازد. او همچنین در حین انجام این کار پوزخند خواهد زد.

تنگن اوزوی | Tengen Uzui

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: تنگن اوزی

در یک قوس داستانی خوب، گذشته تنگن ارتباط چندانی به شیاطین ندارد. با این وجود، هنوز هم غم انگیز است. تنگن در یک قبیله نینجا متولد شده است و توسط پدر بی رحمش آموزش های لازم را می بیند. تصور می شود که او فقط به دنبال ثابت کردن خود است، صرف نظر از هزینه ‌ای که برای اطرافیان دارد. تنگن در اثر فریب والدینش، تعدادی از خواهران و برادران خود را به قتل می رساند. او سرانجام خانه را ترک کرده و سعی دارد راه خود را بسازد.

شخصیت تنگن به دلیل دوران سخت کودکی و تلاش هایش برای دور شدن از آموزه های پدرش، مورد توجه قرار می گیرد. گفته می شود، او به طور کلی نیت خوبی دارد، حتی اگر روش های او نسبتاً تهاجمی باشند. هنگامی که او قصد دارد Entertainment District را بررسی کند، تنگن سعی می کند آئوی کانزاکی را با وجود اینکه آشکارا از احتمال رفتن به میدان وحشت دارد، استخدام کند و تنها زمانی نظرش را تغییر می دهد که تانجیرو، زنیتسو و اینوسوکه خواستار جایگزینی او شوند. با این حال، اقدامات او به دلیل ترس واقعی از اینکه همسرانش که قبلاً در منطقه نفوذ کرده بودند، در خطر باشند، انجام می شود. هنگامی که او متوجه می شود که ممکن است یک شیطان درجه بالا درگیر باشد، از تانجیرو و بقیه می خواهد که برای زنده ماندن، آنجا را ترک کنند.

میتسوری کانروجی | Mitsuri Kanroji

میتسوری کانروجی

هاشیرا عشق یکی از چهره های منحصر به فرد و جالب این انیمیشن است. حضور او ممکن است در چند فصل اول انیمیشن کوتاه باشد، اما تاثیری که این شیطان کش در آینده خواهد داشت قابل توجه است. میتسوری نقش مهمی در قوس داستانی دهکده شمشیر بازی ایفا می کند، که اساساً به عنوان اولین کاراکتر برجسته او عمل کرده است.

نام هاشیرا عشق، میتسوری نه تنها محصول فرعی تکنیک های تنفس عشقی اوست، بلکه بازتابی از شخصیت خوش برخورد و مهربان دختر است. حتی اگر او گاهی اوقات ساده لوح و بی گناه به نظر برسد، این رفتار به وظایف شیطان کشی او تعمیم نمی یابد. در واقع، او می تواند به اندازه هر عضو دیگری از این دسته شرور باشد.

اوبانای ایگورو | Obanai Iguro

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: اوبانای ایگورو

اوبانای ایگورو هاشیرا مار است که نشان دهنده قدرت اوست. اطلاعات زیادی در مورد این شخصیت وجود ندارد، زیرا طراحی او نشان می دهد که او بسیار مرموز است. قدرت های او هنوز به درستی در انیمه به نمایش گذاشته نشده است، اگرچه خوانندگان مانگا می دانند که نفس کشیدن مار چیزی نیست که با آن دست و پا بزنند.

از نظر شخصیتی، اوبانای قطعا دلپذیرترین شخصیت دسته شیطان کش نیست. هاشیرا مار با احترام با دوستان خود رفتار نمی کند، به خصوص اگر آنها را ضعیف بداند. گاهی اوقات، اوبانای می تواند به عنوان یک قلدر شناخته شود.

مویچیرو توکیتو | Muichiro Tokito

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: مویچیرو توکیتو

مویچیرو توکیتو، هاشیرا مه، احساسات بیرونی زیادی از خود نشان نمی دهد و می تواند بی توجه یا بی علاقه باشد. اغلب اوقات، مویچیرو درگیر مشکلات خودش است.

اگرچه این نگرش باعث می شود که نزدیک شدن به این شخصیت چندان آسان نباشد، اما داستان پس زمینه مویچیرو رشد شخصیت او را روشن می کند. همه اینها از یک تراژدی شخصی ناشی می شود که باعث می شود توکیتو هیچ خاطره ای نداشته باشد. در نتیجه، زمینه ای برای شکل دادن و مهار خشم خود در اختیار ندارد.

گیومی هیمجیما | Gyomei Himejima

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: گیومی هیمجیما

در انیمه شیطان کش هنوز توجه چندانی به گیومی هیمجیما نشده است. او هاشیما سنگ است و بیشتر یک شخصیت فرعی به حساب می آید. در حالی که این شخصیت در حماسه قبلی شیطان کش، یعنی Entertainment District، نقشی نداشت، اهمیت گیومی احتمالاً در فصل بعد که به قوس داستانی آموزش هاشیرا می پردازد، بیشتر مشخص خواهد شد.

گیومی بزرگ، ساکت، قوی و محتاط است. او به دسته شیطان کش تعلق دارد، اما این بدان معنا نیست که او کاملاً به همراهان خود اعتماد دارد.

کیوجورو رنگونکو | Kyojuro Rengoku

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: کیوجورو رنگونکو

کیوجورو رنگوکو که در فیلم شیطان کش: قطار بی انتها وارد داستان می شود، مانند توپی از آتش به صحنه می آید. پرانرژی، جذاب و خوش اخلاق است. در کیوجورو صداقتی دیده می شود که شخصیت های دیگر انیمه، شاید به جز تانجیرو، فاقد آن هستند.

خوش ‌بینی کیوجورو ظاهری برای پوشاندن آشفتگی درونی او یا راهی برای جذب مردم به سمت احساس امنیت کاذب نیست. او از آن دسته افرادی است که حتی در بدترین شرایط نیز به دنبال نکات مثبت هستند، نگرشی که او را نه تنها در میان بقیه هاشیرا، بلکه در بین مخاطبان نیز به چهره ای محبوب تبدیل کرده است. کیوجورو در هر قسمت که حضور دارد توجه ها را به سمت خود جذب می کند. با وجود این که زمان حضورش در سریال نسبتاً کوتاه است، اما سایه بزرگی بر بقیه داستان می ‌اندازد.

آئوی کانزاکی | Aoi Kanzaki

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: آئوی کانزاکی

هر کس نقشی دارد، حتی اگر از خط مقدم دور بماند. پس از مرگ خانواده اش به دست شیاطین، آئوی کانزاکی راه خود را به دسته شیطان کش پیدا کرد و او موفق شد آزمون انتخاب نهایی را پشت سر بگذارد. اگر چه واجد شرایط برای رفتن به میدان است، اما آئوی یک جنگنده نیست و ترجیح می دهد از مبارزه دور بماند. در نتیجه، او در عمارت پروانه ای که در آن از جنگجویان مجروح مراقبت می کند، اقامت دارد.

آئوی اولین بار در طول دوره آموزشی توانبخشی به مخاطبان معرفی شد و به بهبود زخم های تانجیرو و زنیتسو کمک کرد. پس از آن، او تعدادی از اعضای فعال دسته شیطان کش را آموزش داد. آئوی جذاب است زیرا تعداد بسیار کمی از شخصیت ‌های انیمه شیطان کش نقش‌های کاملاً حمایتی دارند. او به طور فعال خود را از نبردها دور نگه می دارد، تصمیمی که به نظر می رسد هر از گاهی آئوی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. واقع بینانه، همه افرادی که به دسته شیطان کش ملحق می شوند، آماده رویارویی با لحظه مرگ و زندگی نیستند. به همین دلیل، آئوی هنوز نقشی را در عمارت پروانه ایفا می کند.

سابیتو | Sabito

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: سابیتو

هنگامی که تمرین انتخاب نهایی او زیر نظر ساکونجی موفقیت آمیز نبود، تانجیرو به طور ناخواسته خود را یک با یک معلم جدید تهاجمی به نام سابیتو آشنا می شود. سابیتو در حالی که در ابتدا تانجیرو را ضعیف تر از آن می دانست که نمی تواند از تمرینات ساکونجی نهایت استفاده را ببرد، در نهایت او را به سمت انجام کارهای فراتر از انتظار تشویق می کند.

زمان حضور سابیتو در انیمه شیطان کش خیلی سریع به پایان می رسد و تنها پس از چند قسمت اولیه نقش این شخصیت تمام می شود. با این حال، او نقش مهمی در پیشرفت تانجیرو دارد، شاید حتی بیشتر از ساکونجی. گذشته او نیز بسیار سخت است، به طوری که برای مانگا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba تعجب آور است.

تامایو | Tamayo

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: تامایو

تامایو که در قوس داستانی آساکوسا معرفی شد، یک شخصیت فرعی اما مهم است. تامایو، شیطانی که از قضا پزشک هم هست، بین هر دو دنیا در رفت و آمد است و از قدرت خود برای محافظت و همچنین کمک به دیگران استفاده  می کند. وجود او فراتر از تأثیر موزان نشان  می دهد که شیاطین می ‌توانند زندگی مثبتی داشته باشند و تامایو امید تانجیرو را برای این که بتواند راهی برای تبدیل نزوکو به انسان پیدا کند، زنده نگه می دارد.

در انیمه شیطان کش تاکنون، تامایو پس از اولین قوس داستانی ناپدید می شود، اما او دوباره در حماسه دهکده شمشیربازی حضور خواهد داشت. اگرچه در مجموع بسیار مهربان است، اما اگر لحظه ای اقتضا کند، این شخصیت می تواند ترسناک باشد.

کاگایا اوبایاشیکی | Kagaya Ubuyashiki

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: کاگایا اوبایاشیکی

اگرچه شخصیت کاگایا در انیمه شیطان کش آنقدر برجسته نیست، اما شخصیت مهمی در این دنیا ایفا می کند. کاگایا به عنوان رهبر دسته شیطان کش، مسئولیت های زیادی را برای هدایت سازمان بر عهده دارد. به دلیل یک نفرین خانوادگی که به صورت یک بیماری ظاهر می شود، کاگایا مجبور است در بیشتر موقعیت ها دور از انظار باشد. با این حال، وقتی در موقعیتی به عقل و منطق نیاز است، او وارد عمل می شود.

موزان کیبوتسوجی | Muzan Kibutsuji

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: موزان کیبوتسوجی

شخصیت بد انیمه شیطان کش، موزان سایه سنگینی بر کل داستان انداخته است. اگرچه او عمدتاً یک چهره در پس زمینه باقی مانده است، اما قدرت و تسلط قاطع شاه شیطان بر دوازده کیزوکی به خوبی تثبیت شده است. قدرت موزان آنقدر غیرقابل انکار است که او به سختی نیاز به انجام کاری برای ترساندن شیاطین قدرتمندی مانند آکازا دارد.

علیرغم اینکه موزان پادشاه شیطان است، به نظر نمی رسد که چندان به هم نوعان خود اهمیت دهد. او سربازانش را چیزی جز پیاده نظام هایی برای رسیدن به جاودانگی نمی داند و حتی کمتر به انسان ‌ها فکر می ‌کند. در نگاه او همه مصرف‌ شدنی هستند و موزان شکست را به راحتی نمی پذیرد.

کوکوشیبو | Kokushibo

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: کوکوشیبو

تاکنون در انیمه شیطان کش، کوکوشیبو در درجه اول یک شخصیت فرعی بوده است. با این حال، به لطف طراحی فوق‌ العاده وحشتناک و حضور قابل توجهش، نیازی به زمان کافی برای نمایش دادن ندارد. به عنوان درجه اول موزان، این شیطان بدون شک قدرتمند است، چیزی که هاشیرا (و مخاطبان) به موقع یاد خواهند گرفت.

منشا کوکوشیبو احتمالاً جذاب ‌ترین در میان اعضای دوازده کیزوکی است، حداقل از نظر اهمیت تاریخی آن در جهان داستان. از آنجایی که انیمه هنوز تاریخچه شخصیت شرور را فاش نکرده است، این اطلاعات در اینجا منتشر نخواهد شد.

دوما | Doma

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: دوما

انیمه شیطان کش اقتباس از قوس داستانی Entertainment District را با معرفی دوما، شیطان رتبه دوم از دوازده کیزوکی به پایان رساند. چهره ای قدرتمند و پیچ خورده، نمای بیرونی دلپذیر و جذاب دوما چیزی بیشتر از یک ماسک است که می تواند در یک لحظه از بین برود. این شیطان که کاملاً بی احساس است، عموماً در اکثر موقعیت ‌ها رفتاری آرام دارد و انسان ‌ها را موجودات کوچک‌ تر رقت ‌انگیزی می‌ داند که شایسته ترحم و عموما مرگ برای رستگاری هستند.

طرفداران انیمه باید ترس واقعی دوما را تجربه کنند و می توانند منتظر آینده ای پر از مکاتب فکری، روان پریش های کاریزماتیک و دعواهای شرورانه باشند.

آکازا | Akaza

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: آکازا

آکازا به عنوان یک شیطان رتبه سوم در انیمه شیطان کش: قطار بی انتها معرفی شد. مبارزه وحشیانه او با رنگوکو یک منظره بصری بود و نقطه اوج احساسی را برای انیمه تاکنون رقم زد. آکازا همچنین به عنوان ابزاری برای برجسته کردن قدرت موزان استفاده می شود، زیرا دومی فقط باید صدای خود را بلند کند تا اولی را به یک آشفتگی وحشتناک برساند. این شیطان کسی نیست که نادیده گرفته شود و او باید نقش اصلی را در رویدادهای آینده ایفا کند.

آکازا که به عنوان یک شیطان مشتاق به مبارزه معرفی شده است، در یک نگاه شخصیت پیچیده ای به نظر نمی رسد، اما گذشته او تصویری بسیار متفاوت را ترسیم می کند. برخلاف اکثر اعضای دوازده کیزوکی، آکازا زمانی که انسان بود به هیچ وجه آدم بدی نبود.

هانتنگو | Hantengu

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: هانتنگو

قوس داستانی دهکده شمشیربازی در بهار 2023، تانجیرو و چند هاشیرا دیگر را در تلاش برای زنده ماندن از یورش دو تن از قدرتمندترین سربازان موزان می یابد: هانتگو و گیوککو. به عنوان بالاترین رتبه چهار، اولی تهدید مهمی را ارائه می دهد که تا حدودی توسط هیکل و ذهنیت شکننده او پوشانده شده است. هانتنگو با ابراز احساسات می تواند به چهار شخصیت جایگزین تقسیم شود که هر کدام جنبه متفاوتی از طبیعت شیطان را نشان می ‌دهند. این چهار شخصیت همچنین می توانند برای ایجاد شخصیت قدرتمندتر با هم ترکیب شوند.

  • سکیدو (Sekido): شخصیت خشم، سکیدو برجسته ‌ترین شخصیت از بین این چهار نفر است و همچنین در میان قدرتمندترین ‌ها قرار دارد. او با استفاده از خاکخارا برق را کنترل می کند.
  • کاراکو (Karaku): نوجوان ترین جایگزین ایگوی هانتنگو، کاراکو فقط می خواهد تفریح کند، که به طور کلی به این معنی است که او دوست دارد با غذای خود بازی کند. عنصر انتخابی او باد است که از طریق یک فن تولید می شود.
  • آیزتسو (Aizetsu): که هیچ لذتی از زندگی نمی برد، آیزتسو شخصیتی غمگین و بدبین است. این شخصیت با تیغه ای مانند نیزه می جنگد.
  • اوروگی (Urogi): مشابه کاراکو، اوروگی یک شیطان پرانرژی است که سعی می کند در لحظه زندگی کند. برخلاف کاراکو، این ایگو به خصوص سادیستی نیست. روش اصلی حمله اوروگی یک فریاد کرکننده است.
  • زوهاکوتن (Zohakuten): با تجسم نفرت خالص، زوهاکوتن به دنبال مجازات افراد به دلیل بی عدالتی های درک شده است، در حالی که آشکارا نسبت به ظلم خود کاملاً بی اعتنا است.

گیوکو (Gyokko)

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: گیوکو

گیوکو که به عنوان پنجمین شیطان قوی دوازده کیزوکی رتبه بندی شده است، مسلماً ناراحت کننده ترین طراحی را در بین تمام اعضای گروه دارد. در حالی که اکثر شیاطین دیگر حداقل شبیه انسان هستند، او به عنوان یک جن کابوس وار که در وحشت جسمی تخصص دارد، ظاهر می شود. اکنون، گیوکو یک خبره از هنرهای زیبا است و حتی خود را هنرمندی جسور می داند که قادر به ساختن برخی از شاهکارهای واقعاً احشایی است.

گیوککو مطابق با زیبایی شناسی خود، شخصیت پستی دارد که بوی غرور و نفرت می دهد. متأسفانه برای هاشیرا، این شیطان نه تنها از یک بازی خوب صحبت می کند، بلکه از آن نیز پشتیبانی می کند.

داکی | Daki

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: داکی

داکی که به ‌عنوان یکی از شروران اصلی بازی Entertainment District معرفی شد، شخصیتی شرور و بی ‌رحم است، شخصیتی که از ناامنی و تمایل به جلب رضایت موزان نشات می‌ گیرد. شیطان درجه شش داستانی غم انگیز دارد، زیرا او یک فاحشه بود که زنده زنده سوزانده شد، اما برادرش، گیوتارو، در بستر مرگ او را نجات داد. خواهر و برادرها همیشه به هم وابسته اند، حتی اگر تمایل به مشاجره داشته باشند.

اطلاعات زیادی در مورد داکی در دست نیست، به جز اینکه او در نوجوانی به شیطان تبدیل شده و بیش از صد سال است اینگونه زندگی کرده است. اگرچه قد دقیق او فاش نشده است، داکی قد بلند است و شخصیت هایی مانند تانجیرو و نزوکو نیز بلندتر است. با این حال او از برادرش یا موزان کوتاهتر است.

گیوتارو | Gyutaro

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: گیوتارو

گیوتارو، برادر داکی، نیروی اصلی دوازده کیزوکی در رتبه ششم است. گیوتارو با فیزیک نسبتاً منحصر به فرد و تمایل به خشونت، به دلیل ظاهر و شخصیت خود، حضوری ترسناک دارد. گیوتارو اگرچه از خواهرش مراقبت می کند، تقریباً به هر کس دیگری اهمیت نمی دهد و به خصوص دوست دارد افرادی را که معتقد است از او خوش شانس تر هستند هدف قرار دهد.

مشابه داکی، قد و تاریخ تولد گیوتارو توسط شیطان کش مشخص نشده است. همچنین مانند خواهرش، گیوتارو بیش از صد سال سن دارد. او همچنین به طور قابل توجهی بلندتر از داکی است، بنابراین به احتمال زیاد حدود 5.10 اینچ است.

رویی | Rui

اسم شخصیت های انیمه شیطان کش: رویی

ترسناک ترین حریف تانجیرو در فصل اول انیمه شیطان کش، رویی، از چند جهت ناراحت کننده است. اگرچه او به طور کلی لحن متمدنانه ای دارد، اما این شیطان درجه پایین به طرز باورنکردنی خطرناک و مغرور است. نگرشی که از تبدیل او به عنوان یک شیطان ناشی می شود که منجر به طرد شدن او توسط والدین انسانی اش شد. از آن زمان، شرور سعی کرده خانواده دوست داشتنی جدید خود را بسازد تا جایگزین خانواده ای شود که از دست داده است.

اگرچه رویی یکی از بالاترین رتبه های دوازده کیزوکی نیست، اما نباید او را دست کم گرفت. این شیطان از فیزیک قوی خود با توانایی هایی پشتیبانی می کند که به او اجازه می دهند شیاطین دیگر را تقویت کند یا حتی ظاهر آنها را تغییر دهد.

امیدواریم آشنایی با شخصیت های انیمه شیطان کش برای شما جذاب بوده باشد. اگر دوست دارید با شخصیت های انیمیشنی بیشتری آشنا شوید نام انیمیشن مورد نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. بنده خدا گفت:

    تانجیرو ۱۵ ساله شه ویه سال از نزوکو و مویچیرو بزرگتره توی خوده فیلم فصل ۳ قسمت ۲گفته شده توسط تانجیرو که مویچیرو ازش کوچیک تره از خودتون حرف در نیارید

    1. روژان گفت:

      بله منم با شما موافقم مویچیرو از تانجیرو کوچیک تره .

      1. علی گفت:

        برو بابا

    2. روژان گفت:

      بله منم با شما موافقم مویچیرو از تانجیرو کوچیک تره .

      1. به تو چه 😏 گفت:

        ولش کنید بابا امینه رو ندیده یه چرتی نوشته دیگه

        1. k.a گفت:

          همون انیمه دیگه😂🤌🏻

        2. ساناز گفت:

          انیمه ❌ امینه ✅

        3. به تو چه گفت:

          اول بدون چه‌جوری نوشته میشه بعد بیا حرف بزن آخ آمینه درستش انیمه واقعا که برو کلاس اول درس بخوان

      2. یه بنده ی خدایی گفت:

        عالی

        1. ی بنده خدایی گفت:

          از کجا اینارو میدونی مگ وجود داشتن

      3. . گفت:

        تو خود انیمه تانجیرو هم گفت

    3. kirito گفت:

      اره بابا
      اصلا نمیشه تانجیرو از کانائو 3 سال کوچک تر باشه

      1. سارینا گفت:

        کوچیک تره دیگه چه کنیم

        1. آرتمیس گفت:

          آفرین تو درست میگی

    4. یه کسی گفت:

      اینا سنشون توی اولین نمایشه یعنی تانجیرو تو قسمت اول ۱۳ سالش بوده

    5. آرتمیس گفت:

      آفرین تو درست میگی

  2. یوریچی گفت:

    وااااای آخه مگه میشه کسی اسم یوریچی رو یادش بره 🤨

  3. akaza lover:')k.s گفت:

    راست میگه تانجیرو بزرگ تر مویچیرو هست تانجیرو ۱۵ سالشه

  4. تنگن گفت:

    من از تنگن خیلیییییییییییییییییییی دوست دارم

  5. کاکا سیخما گفت:

    یوریچی یادتون رفت

  6. ili گفت:

    اصلا تانجیرو یک جایی از انیمه میگه مویچیرو ازش کوچیکتره
    بعد چرا اینجا ۱ سال بزرگتره😂

    1. یه کسی گفت:

      اینا سنشون توی اولین نمایشه

    2. 𝗔𝗡𝗜𝗧𝗔 گفت:

      دوستان عزیزم بحث نکنید همه این سن ها توی اولین نمایش هستن تانجیرو توی اولین نمایش 13 سالش بوده ولی بعدا که با هاشیرا ها روبه رو شد 15 سالش بود و مویچیرو 14 سالش بخاطر همین تانجیرو یکسال از مویچیرو بزرگتره ولی مویچیرو موقع اولین نمایش خودش 14 سالش بوده دیگه از همون اول که نبوده تانجیرو هم بالاخره بزرگ شده توی این دو سه سال
      کانائو هم همینطور تانجیرو از کانائو هم بزرگتره
      و نزوکو و مویچیرو همسن هستن وقتی اولین بار همو دیدن هردو 14 سال داشتن

  7. 😒😏🖤🕳 گفت:

    من از کیو جورو خیلی خوشم میاد

    1. یک اوتاکو و کیپاپر گفت:

      منم از رنگوکو خوشم میاد لعنی خیلی خوبهههه

    2. سارینا گفت:

      من هم همینطور

  8. نزوکو گفت:

    من از هاشیرا عشق خیلی خوشم میاد

    1. رنگکو گفت:

      عای ترین رنگکو و تانجره و نزکو

  9. Zenitso 🗝️ گفت:

    من ازهمه هاشیرا ها تانجیرو و…. کل همه نفرات داستان دوست دارم مخصوصن رنگوکو با اینکه دخترم 🦋⛓️

    🕸️🖇️

    1. . گفت:

      حتیٰ موزان؟

      1. یک اوتاکو و کیپاپر گفت:

        همه مایکل جکسون انیمه ای رو دوس دارن

  10. 🎋💕نزوکو چان._. انیمه🎋💕 گفت:

    من نمیدونم😐
    ولی اگر نزوکو ۱۲ سالشه پس هم سنه منه؟💕😑
    واقا ۱۲ سالشه من نمیدونم یکی بهم بگه😶🎋

    1. نام گفت:

      نه اشتباه زده کلا

  11. Javad گفت:

    سلام خوبین فصل جدیدش کی میاااااد؟؟؟؟؟؟

    1. Zenitso 🗝️ گفت:

      ۱۴۰۳مرداد

      1. نزاکو گفت:

        آماده فصل سوم شو مایکت نشون نیده

    2. Zenitso 🗝️ گفت:

      ۱۴۰۳مرداد 🎁

  12. یه دوستدار ۲۶ ساله گفت:

    همم… خب طبق اطلاعاتی که از خوندن مانگا دستگیرم شد تامایو ۷۰۰ سال سن داره و خوبه بدونید که این شخصیت دو فرزند خودش رو بعد از تبدیل شدن به شیطان توسط موزان می‌خوره😥😢

  13. علی گفت:

    اره مویچیرو از تانجیرو کوچیک تره و تانجیرو ۱۶ یا ۱۷ سالشه توی
    خود انیمه گفته شده

    1. Karamel گفت:

      اره مگرنه چطور کانائو رو دوست داره

  14. امین گفت:

    آخر کیبوسوشی موزان میمیره

  15. آژوان گفت:

    عه شینوبو از همه کوتاه تره🤣🤣

    1. پچه سیرکی گفت:

      نه دیگه تامایو ۱۵۰ هه
      هه هه

  16. 🖕🖕آژوان 🖕🖕 گفت:

    عه شینوبو از همه کوتاه تره🤣🤣

  17. 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 گفت:

    عه شینوبو از همه کوتاه تره🤣🤣

  18. انیمه فن گفت:

    انیمه فن

  19. انیمه فن گفت:

    بچه ها رئیس استودیویی که شیطان کش توش ساخته شده
    به دلیل فرار دست گیر شده شیطان کش هم فعلا ساخته نمیشههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱😱

  20. اپتیموس پرایم گفت:

    شماها همشونو دوس دارین
    منم از همشون متنفرم.اومدم جاسوسی.اِهه!

    1. اوتاکو گفت:

      هی مراقب حرف زدنت باش اینجا همه اوتاکو هستن

      1. موییچیرو گفت:

        پس یوشیرو

    2. یک اوتاکو و کیپاپر گفت:

      خب به من چه خوشت نماید که نمیاد خوبه کسی مثل تو اوتاکو نیست اصلا لیاقت اوتاکو شدن نداری

  21. Tanjiro kamado گفت:

    پس اوروکوداکی چی؟؟ 😐😐🖕

    1. یک اوتاکو و کیپاپر گفت:

      خب به من چه خوشت نماید که نمیاد خوبه کسی مثل تو اوتاکو نیست اصلا لیاقت اوتاکو شدن نداری

  22. 🖕🖕آژوان🖕🖕 گفت:

    پس اوروکوداکی چی؟؟ 😐😐🖕

  23. 🖕🖕آژوان🖕🖕 گفت:

    پس اوروکوداکی چی؟؟🤣😐🖕

  24. اینوسکه گفت:

    چرا اسم رنگوکوسان رو اشتباه نوشتین خدا خوش نمیاد ابهتششششششش🥲

  25. یه بنده ی خدایی گفت:

    عالی

  26. آیلین گفت:

    بچه ها خب تانجیرو قسمت اول ۱۳ ساله بود…

  27. آیومی ، هاشیرای ماه گفت:

    آکازا از دوما بزرگتره؟
    بعدشم تو اولین قسمت تانجیرو ۱۳ سالش بود ولی حدود ۲ سال پیش اروکوداکی آموزش دید الانم ۱۵ یا ۱۶ سالشه
    ولی زنیتسو ۱۶ سالشه ؟ با این که کراشمه فکر میکردم خیلی کوچیک تر باشه…
    به هر حال تو فصل ۴ زنیتسو کایگاکو رو میکشه و خب حتما هاشیرا میشه

  28. به گا رفته و ریده دهنتون گفت:

    بابا ببندین نزوکو فصل اول دوازده سالش بود
    بعد تو خود فیلمم گفته شده که دوسال پیش اوروکوداکی تمرین دیده میشه 14 تانجیرو دوسال از نزوکو بزرگتره میشه 16
    مویچیرو از تانجیرو کوچیکتره تو دوماه هاشیرا شد همون موقع که تانجیرو تازه شیطان کش شده اون هاشیرشده بود