اخبار سینما

نخستین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شد +زمان پخش

انیمیشن Despicable Me 4
نویسنده : تحریریه۰۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بعد از هفت سال انتظار، یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) را منتشر کردند. این تریلر نشان می‌دهد که گرو دیگر یک ابرشرور نیست و به یک ضد قهرمان تبدیل شده است. او اکنون زندگی آرامی با همسر و سه فرزندش دارد.

در ادامه تریلر، گرو و خانواده‌اش برای اجرای یک ماموریت جدید آماده می‌شوند. آن‌ها باید از دست ماکسیم له مال و والنتینا، دو ابرشرور جدید که قصد نابودی جهان را دارند، محافظت کنند.

تریلر صحنه‌های بامزه و هیجان‌انگیز زیادی را به نمایش می‌گذارد. گرو و مینیون‌ها دوباره با هم متحد می‌شوند تا از خانواده خود و جهان محافظت کنند.

در تریلر جدید، صداپیشگان اصلی انیمیشن Despicable Me 4 نیز معرفی شدند. استیو کارل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میراندا کازگرو، دانا گیر، مدیسون پولان، استیو کوگان، ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئی فاینمن از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

همچنین اعلام شد که کریس رناد، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن Despicable Me، کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده خواهد داشت. مایک وایت، نویسنده آثاری چون فیلم School of Rock، فیلم The One and Only Ivan، فیلم Pitch Perfect 3، انیمیشن The Emoji Movie و سریال The White Lotus، فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است.

گفتنی است که انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید