اخبار سینما

تاریخ انتشار من نفرت انگیز 4؛ هر آنچه تاکنون می دانیم

تاریخ انتشار من نفرت انگیز 4
نویسنده : سارا محمدی۱۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فرنچایز من نفرت انگیز (Despicable Me) یک پروژه غول‌ پیکر برای ایلومینیشن و یونیورسال است و موفق شده در سه فیلم اصلی و دو اسپین‌ آف Minions بیش از 4.4 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد. این مجموعه در حال حاضر پردرآمدترین فرنچایز انیمیشن تمام دوران است. وقتی که یک فرنچایز محبوب می شود، بدیهی است که شرکت های سازنده به ساخت ادامه این فیلم ها چراغ سبز نشان می دهند و منتظر اعداد و ارقام خاص در باکس آفیس نمی مانند. در سال 2010، من نفرت انگیز توسط سرجیو پابلو به وجود آمد و خیلی زود مخاطبان در سراسر جهان را به خود جذب کرد. واکنش ها به فیلم اول نوید بخش تولد یک مجموعه انیمیشن فوق العاده با پتانسیل های فراوان بود.

بنابراین، وقتی من نفرت انگیز 2 اکران شد و فراتر از انتظارات باکس آفیس عمل کرد، طرفداران و منتقدان متوجه شدند که این فرنچایز تا چه اندازه قدرتمند است. شخصیت گرو به طور خاص مینیون ها بسیار جذاب و سرگرم کننده بودند، به طوری که به یک پدیده فرهنگی تبدیل شدند. به همین دلیل، تا به امروز دو اسپین آف از خود مینیون ها ساخته شده است که اولین اسپین آف تحت عنوان «مینیون ها» به فروش بیش از 1 میلیارد دلار در گیشه دست یافت.

این اعداد و ارقام بیش از پیش اطمینان سازندگان را توجیه می کنند تا فیلم چهارم از من نفرت انگیز و ششمین فیلم از این فرنچایز توسط کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن در سال 2017 به‌طور رسمی تایید شد. بنابراین، با توجه به مشخص شدن تاریخ اکران و گذشت تقریبا شش سال بعد از تایید ساخت فیلم، هرآنچه در مورد تاریخ انتشار من نفرت انگیز 4 و دیگر جزئیات آن می دانیم را با شما در میان می گذاریم.

تاریخ اکران من نفرت انگیز 4

انیمیشن من نفرت انگیز 4

در فوریه سال 2022، به طور رسمی اعلام شد که تاریخ اکران من نفرت انگیز 4 برای 3 جولای سال 2024 (چهارشنبه 13 تیر 1403) تعیین شده است؛ یعنی دو روز قبل از تاریخ اکران انیمیشن موفاسا: شیرشاه. تا به امروز، تابستان 2024 برای فیلم ها و دنباله های آن ها بسیار خوش یمن بوده است به طوری که اکران من نفرت انگیز 4 می تواند به این هیجان بیافزاید.

آیا تریلری برای من نفرت انگیز 4 منتشر شده است؟

در حال حاضر، با توجه به این که فیلم همچنان در مرحله تولید است، تریلر برای من نفرت انگیز 4 وجود ندارد. با توجه به این که تاریخ اکران من نفرت انگیز 4 یک سال آینده است، زمان زیادی باقی است تا یونیورسال تریلرهای فوق العاده ای از پروژه های آینده خود منتشر کند. در همین حال، شما می توانید تریلر جدیدترین فیلم از این فرنچایز یعنی مینیون ها: ظهور گرو را مشاهده کنید.

گروه صداپیشگان من نفرت انگیز 4 چه کسانی هستند؟

یکی از فاکتورهای متعددی که موجب موفقیت فرنچایز من نفرت انگیز شده است، گروه صداپیشگان آن است. فهرست طولانی از ستارگان هالیوود در این مجموعه فعالیت کرده اند. متاسفانه، با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز در اختیار داریم تمام گروه بازیگران در من نفرت انگیز 4 حضور نخواهند داشت، اما این موضوع مانع از تایید حضور برخی دیگر از ستارگان نشده است.

بدهی است که استیو کارل به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های شرور تمام دوران یعنی گرو باز می گردد. علاوه بر او، کریستین ویگ در نقش لوسی وایلد همسر گرو، میراندا کاسگرو (آی کارلی) در نقش دخترخوانده آن ها یعنی مارگو و استیو کوگان در من نفرت انگیز 4 حضور خواهند داشت. انتظار می رود که نو شارل و دانا گایر به عنوان دو دختر دیگر آن ها در نقش های اگنس گرو و ادیث گرو نیز باز گردند.

اگرچه هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما اشارات زیادی به دو نقش اگنس و ادیث شده است. خود استیو کارل نیز به اهمیت دختران گرو برای فیلم بعدی من نفرت انگیز اشاره کرده است. البته، شاهد بازی های فوق العاده دیگری نیز در این مجموعه بوده ایم و طرفداران امیدوار هستند که شخصیت ها و بازیگران محبوبشان در فیلم بعدی حضور داشته باشند. از میان آن ها می توان به ویل آرنت (پرورش شکست خورده) در نقش آقای پرکینز، راسل برند (فراموش کردن سارا مارشال) در نقش دکتر نفاریو و جولی اندروز (آوای موسیقی) در نقش مارلین گرو اشاره کرد.

طرح داستانی من نفرت انگیز 4 در چه مورد است؟

من نفرت انگیز 4

روایت داستان های باقیمانده از فیلم های قبلی به دستان توانمند مایک وایت نویسنده (نیلوفر سفید) محتمل است. هنور سیناپس رسمی از من نفرت انگیز 4 منتشر نشده است، اما حدس و گمانه زنی ها در مورد آن همچنان ادامه دارد. در جدیدترین فیلم از این فرنچایز، مینیون ها: ظهور گرو، هیچ اشاره ای به خط داستانی من نفرت انگیز 4 صورت نگرفته است. من نفرت انگیز 3، آخرین فیلم از این مجموعه از نظر زمانی با این داستان به پایان می رسد که درو برادر دوقلوی گرو (با صداپیشگی استیو کارل)، مسئولیت مینیون ها را برعهده می گیرد، در حالی که گرو و لوسی به لیگ ضد شورش بازمی گردند. این خط داستانی احتمالا طرح اولیه من نفرت انگیز 4 را نشان می دهد.

منطقی است که انتظار داشته باشیم که طرح داستانی هیجان انگیزی برای معرفی یک ابر شرور جدید وجود داشته باشد که گرو و گروهش به هر وسیله ای برای مقابله با او تلاش می کنند.

پشت صحنه من نفرت انگیز 4 چه کسانی قرار دارند؟

علاوه بر مایک وایت نویسنده در این فیلم، کریس رنو (لوراکس) و پاتریک دیلاگ (آواز 2) کارگردانی کار را برعهده دارند و ریچل لوی (سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو) مسئول بخش موسیقی است که این فرنچایز شهرتش را مدیون آن است. پیر کافین (مینیون ها)، کن داریو (هورتون صدایی می شنود!)، کریس رنو و چینو پل (پسر حبابی) همگی در ساخت این انیمیشن همکاری کرده اند. اعتبار تهیه کنندگی فیلم به جانت هیلی (پارک ژوراسیک) و کریستوفر ملداندری (آواز) می رسد.

تمام فیلم های من نفرت انگیز به ترتیب زمانی

در اینجا راهنمایی مفید برای طرفدارانی که می خواهند تمام فیلم های من نفرت انگیز را به ترتیب زمانی و قبل از شروع اکران من نفرت انگیز 4 تماشا کنند، آورده شده است. از بین این فیلم ها، بیشتر فیلم ها قابل مشاهده در آمازون (و سایر فروشگاه های پخش آنلاین) هستند، در حالی که مینیون ها: ظهور گرو بر روی نتفلیکس نیز در دسترس است. فهرست فیلم ها بر اساس ترتیب زمانی همراه با لینک تماشای هر یک آورده شده است:

  • مینیون ها
  • مینیون ها: ظهور گرو
  • من نفرت انگیز
  • من نفرت انگیز 2
  • من نفرت انگیز 3

پیشنهاد می کنیم بخوانید: فیلم هایی که در سال 2024 اکران میشوند

دیدگاهتان را بنویسید