اخبار بازی

بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred معرفی شد و در اواخر سال 2024 منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنان به جنگل‌های توراجان باز می‌گردند و با شیاطین مفیستو به مبارزه می‌پردازند. در این بسته الحاقی همچنین یک کلاس جدید به بازی Diablo 4 اضافه خواهد شد.

بلیزارد اینترتینمنت به صورت مکرر تاکید کرده است که برنامه‌های زیادی برای محتویات پس از عرضه Diablo 4 دارد و قصد دارد هر ساله محتوای تازه و جدیدی برای آن منتشر کند. دوتا از بسته‌های الحاقی بازی که در ابتدای امسال تایید شده بودند، در دست ساخت هستند. این شرکت اخیرا در BlizzCon 2023، به طور رسمی اولین DLC بازی را معرفی کرد.

اولین بسته الحاقی بازی Diablo 4 با نام Vessel of Hatred عرضه خواهد شد و طرفداران Diablo 2 باید به آن توجه ویژه‎‌ای کنند. بازیکنان به جنگل‌های توراجان باز خواهند گشت. همچنین تایید شده است که مفیستو، یکی از سه شیطان نخستین، بار دیگر در بازی حضور خواهد داشت (همانطور که افشاگری‌های اخیر این موضوع را تایید می‌کردند).

همچنین تایید شده است که این بسته الحاقی با یک کلاس جدید همراه خواهد بود، اگرچه جزئیاتی از آن در دسترس نیست. بلیزارد اعلام کرده است که این کلاس کاملا متفاوت از هر کلاس دیگری است و با چیزهایی که تاکنون در بازی‌های Diablo دیده‌ایم، تفاوت دارد.

گفتنی است که بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred در اواخر سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید