اخبار سینما

دیزنی در حال ساخت دو فیلم جدید از مجموعه Frozen است

دیزنی در حال ساخت دو فیلم جدید از مجموعه Frozen است
نویسنده : تحریریه۲۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، روز پنجشنبه در برنامه Good Morning America در باره ساخت دو فیلم جدید از مجموعه Frozen خبر داد.

وی گفت:

Frozen 3 در حال ساخت است و ممکن است Frozen 4 نیز ساخته شود. اما در حال حاضر چیز زیادی برای گفتن در مورد آن فیلم‌ها ندارم.

جنی لی، کارگردانی که Frozen و Frozen 2 را خلق کرد، به همراه تیم خود در انیمیشن دیزنی روی دو داستان کار می‌کند.

کریستن اندرسون-لوپز و رابرت لوپز، ترانه‌سرایان Frozen، برای ساخت آهنگ‌های جدید برای دو فیلم بعدی باز می‌گردند.

ایگر این اعلام را از پارک موضوعی دیزنی در هنگ‌کنگ اعلام کرد، جایی که او برای مراسم افتتاحیه «World of Frozen» در شهر حضور دارد. این جاذبه به مهمانان اجازه می‌دهد تا نه تنها با اولاف، آنا و السا ملاقات کنند، بلکه در رستوران‌ها غذا بخورند و در خیابان‌هایی که یادآور دنیای عرفانی آرندل هستند، قدم بزنند.

ایگر گفت:

سال‌ها در دیزنی پارک‌های ما، ما این دنیاهای فراگیر بزرگ را ایجاد کرده‌ایم. اساسا آن‌ها تجسم فیزیکی برخی از بهترین داستان‌هایی هستند که گفته‌ایم. و البته، Frozen یکی از ارزشمندترین فرانچایزهای ماست. فکر می‌کنم برای ساخت مکانی که Frozen در آن اتفاق می‌افتد مناسب است. این فقط یک سرزمین فوق‌العاده است که به مردم امکان می‌دهد تا در داستان Frozen غرق شوند و با تمام شخصیت‌های عالی فیلم‌ها تعامل داشته باشند.

Frozen و دنباله آن Frozen II در سال 2019 به موفقیت‌های بزرگی برای دیزنی تبدیل شدند. فیلم دنباله‌دار با 1.45 میلیارد دلار همچنان بزرگترین انیمیشن منتشر شده در تمام دوران باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید