اخبار بازی

بازی Dragon Age: The Veilguard بخش داستانی کاملا آفلاین خواهد داشت

بازی Dragon Age: The Veilguard
نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کارگردان بازی جدید Dragon Age  خاطرنشان می‌کند که کل محتویات بازی به صورت آفلاین قابل تجربه است و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت.

BioWare اخیرا میزبان یک جلسه پرسش و پاسخ در خصوص Dragon Age: The Veilguard  بود و جزئیات بیشتری را در مورد ویژگی‌های بازی به اشتراک گذاشت. یکی از این ویژگی‌ها، امکان تمام کردن بازی به صورت آفلاین است. کارگردان بازی تایید می‌کند که برای تجربه بازی حتی نیازی به اتصال اکانت خود به سرورهای EA ندارید:

«برای ما بسیار مهم است که همه چیز مطابق خواسته‌های هواداران باشد. شما می‌توانید این بازی را به صورت کاملا آفلاین تجربه کنید. علاوه بر عدم نیاز به اتصال اینترنت، شما مجبور نیستید برای تجربه بازی به حساب‌های EA خود متصل شوید. این یک درخواست واقعا بزرگ بود».

این ادعا همچنین با مصاحبه اخیر او با رسانه IGN تطابق دارد، جایی که او تایید کرد، هیچ پرداخت درون برنامه‌ای، تراکنش‌های مالی کوچک یا بتل پسی در بازی وجود نخواهد داشت:

«لازم نیست برای تجربه بازی آنلاین باشید. تمرکز ما بر این است که این بازی را به کامل‌ترین تجربه تک‌نفره‌ ممکن تبدیل کنیم.»

این بدین معنی است که شما قطعا نمی‌توانید تصمیمات خود در بازی‌های قبلی را لود کنید، اگرچه هنگام ساخت یک شخصیت گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی وجود دارد.

بازی Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود. اخیرا یک گیم‌پلی 20 دقیقه‌ای از بازی منتشر شد که بخش اولیه بازی را به نمایش می‌گذاشت. علیرغم عدم استفاده از توانایی‌های مختلف، سازندگان درباره توانایی‌های زنجیره‌ای، صدور دستورات به هم تیمی‌ها و درخت مهارت گسترده بازی، جزئیاتی را به اشتراک گذاشتند. ویژگی‌های جدید بخش شخصی‌سازی کاراکتر، در آینده‌ای نه چندان دور به نمایش گذاشته خواهد شد. طرفداران دو آتشه سری به دلیل تغییر آرت استایل و فضای نسخه جدید Dragon Age، چندان از نمایش‌های این عنوان استقبال نکردند. باید دید که آیا در نهایت این بازی کیفیت مطلوبی را به نمایش می‌گذارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید