اخبار سینما

تاریخ دقیق انتشار انیمیشن نگهبان اژدها (Dragonkeeper)

تاریخ انتشار انیمیشن نگهبان اژدها
نویسنده : سارا محمدی۱۶ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انیمیشن نگهبان اژدها (Dragonkeeper) به کارگردانی سالوادور سیمو، یک فیلم پویانمایی ماجراجویی فانتزی اسپانیایی چینی است که بر اساس رمان مربی اژدها اثر کارول ویلکینسون ساخته شده است. صداپیشگان این فیلم بیل نای، بیل بیلی، آنتونی هاول، مایلینی گریفیث و برندن کویل هستند. چیزی تا زمان اکران انیمیشن نگهبان اژدها باقی نمانده است. برای اطلاع از زمان انتشار انیمیشن نگهبان اژدها و دیگر اطلاعات در مورد آن با مگ تک همراه باشید.

تاریخ اکران انیمیشن نگهبان اژدها

Dragonkeeper یکی از انیمیشن های سال 2023 است. نگهبان اژدها قرار است در تاریخ 11 اوت 2023 (جمعه 20 مرداد 1402) در سینماها اکران شود. نگهبان اژدها توسط شرکت های China Film Animation، Movistar Plus، Atresmedia Cine و استودیوی Ilion Animation Studios ساخته شده است.

داستان انیمیشن نگهبان اژدها

در دوران چین باستان دوستی نزدیکی بین انسان ها و اژدها ها برقرار بود اما با گذشت زمان طمع انسان ها باعث شد آن ها این موجودات را شکار کنند و این دوستی پایان پیدا کرده و نسل اژدها ها تقریبا منقرض شود. بعد از گذشت سال ها شخصیت اصلی انیمیشن نگهبان اژدها به نام پینگ که در یک قلعه دورافتاده به بردگی گرفته شده است به اژدهایی به نام لانگ دانزی کمک می کند تا مکانی امن برای نگهداری تخم اژدها پیدا کنند و برای این کار در سراسر چین سفر می کنند و خطرات زیادی را تجربه می کنند.

بازیگران و شخصیت های فیلم Dragonkeeper

  • بیل نیگی در نقش دانزی
  • بیل بیلی در نقش وانگ چائو
  • آنتونی هاول در نقش دیائو
  • مایلینی گریفیث در نقش پینگ
  • برندن کویل

آرتورو کاردلوس آهنگساز فیلم نگهبان اژدها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید