اخبار سینما

درو بریمور پخش برنامه خود را تا پایان اعتصابات به تعویق انداخت

درو بریمور پخش برنامه خود را تا پایان اعتصابات به تعویق انداخت
نویسنده : تحریریه۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مجری برنامه تلویزیونی «درو بریمور» پس از انتقادات گسترده، پخش برنامه خود را تا پایان اعتصابات هالیوود به تعویق انداخت.

بریمور در ابتدا از تصمیم خود برای ادامه تولید برنامه‌اش در میان اعتصابات اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) و اتحادیه بازیگران سینما و تلویزیون آمریکا (SAG-AFTRA) دفاع کرد، اما پس از واکنش منفی گسترده از سوی اعضای هر دو اتحادیه و همچنین طرفداران، در یک ویدیوی عذرخواهی در اینستاگرام اعلام کرد که تصمیم گرفته است پخش برنامه‌اش را تا پایان اعتصابات به تعویق بیندازد.

بریمور در این ویدیو گفت:

به همه گوش داده‌ام و تصمیم گرفته‌ام پخش برنامه را تا پایان اعتصابات به تعویق بیندازم. عمیق‌ترین عذرخواهی خود را به هر کسی که آزار داده‌ام، و البته به تیم فوق‌العاده‌ای که روی این برنامه کار می‌کنند و آن را به آن چیزی که امروز هست تبدیل کرده‌اند، ابراز می‌کنم. ما واقعا سعی کردیم راه خود را پیدا کنیم. و من واقعا امیدوارم که به زودی برای کل صنعت راه حلی پیدا شود.

بریمور همچنین در این ویدیو توضیح داد که او تصمیم گرفت برنامه‌اش را از سر بگیرد، زیرا «شغل‌های افراد دیگری در خطر است». او همچنین این دوره را با روزهای اولیه همه‌گیری کووید-19 مقایسه کرد و گفت که او «می‌خواست برنامه‌ای بسازد که در زمان‌های حساس برای مردم باشد».

با این حال، تصمیم بریمور برای ادامه تولید برنامه‌اش با انتقادات گسترده از سوی اعضای اتحادیه نویسندگان آمریکا مواجه شد، که گفتند این کار به اعتصابات آسیب می‌زند و ممکن است آن را طولانی کند. منتقدان استدلال کردند که تولید باید به عنوان نشانه همبستگی با کسانی که به دنبال قراردادهای بهتر هستند، متوقف شود.

سایر مجریان برنامه‌های تلویزیونی برجسته، مانند بیل ماهر، جنیفر هادسون و مجریان برنامه The Talk، نیز در حال آماده شدن برای بازگشت به کار هستند. ماهر در مورد تصمیم خود برای بازگشت به برنامه Real Time صحبت کرده است و گفته است که در حالی که او با «مسائل مهم نویسندگان همدردی می‌کند»، اما «زمان آن رسیده است که مردم را به سر کار بازگردانیم».

اکنون که درو بریمور تصمیم گرفته است پخش برنامه خود را به تعویق بیندازد، باید دید که آیا سایر مجریان برنامه‌های تلویزیونی که قصد دارند ضبط را از سر بگیرند، از او پیروی خواهند کرد یا خیر. تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا این وضعیت ادامه خواهد داشت، زیرا عموم مردم نیز چشمان خود را بر اعتصابات جاری دوخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید