اخبار سینما

تاریخ انتشار تل ماسه 2 رسما به سال 2024 موکول شد

تاریخ انتشار تل ماسه 2
نویسنده : سارا محمدی۰۵ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تل ماسه 2 قرار بود در تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) اکران شود اما طبق آخرین اخبار تاریخ انتشار «Dune Part 2» رسما به سال 2024 منتقل شده است. دلیل تغییر تاریخ اکران فیلم تل ماسه 2 مانند بسیاری دیگر از آثار هالیوود اعتصابات سراسری نویسندگان است.

تاریخ اکران تل ماسه 2

برادران وارنر و لجندری پیکچرز معتقدند که به تعویق انداختن تاریخ انتشار فیلم تل ماسه 2 به سال آینده بهترین تصمیم برای تضمین موفقیت آن است. در حال حاضر تاریخ اکران قسمت دوم فیلم تل ماسه 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) تعیین شده است. برادران وارنر پس از گفتگو با لجندری انترتینمنت توافق کردند که انتقال تاریخ اکران به سال آینده بهترین گزینه برای همه است زیرا با توجه به اعتصابات در حال حاضر فیلم کمپین تبلیغاتی ای را که شایسته آن است دریافت نمی کند.

بازیگران تل ماسه 2

علاوه بر تیموتی شالامه در این فیلم زندایا، جاش برولین، دیو باتیستا، استلان اسکارسگارد، خاویر باردم و شارلوت رمپلینگ نیز ایفای نقش می‌ کنند. از بازیگران جدید تل ماسه 2 جدید می‌ توان به فلورانس پیو در نقش پرنسس ایرولان، آستین باتلر در نقش فید راوتای و کریستوفر واکن در نقش امپراتور شادام چهارم اشاره کرد. علاوه بر این، لئا سیدوکس نیز در نقش لیدی مارگوت به بازیگران پیوسته است، در حالی که سهیلا یعقوب در نقش شیشکلی ظاهر می شود و تیم بلیک نلسون نیز در نقشی نامعلوم انتخاب شده است.

همچینن بخوانید: فیلم هایی که در سال 2024 اکران میشوند

دیدگاهتان را بنویسید