اخبار بازی

بازی EA Sports FC 25 به طور رسمی معرفی شد

بازی EA Sports FC 25
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نسخه جدید EA Sports، حالت راش 5v5، سیستم‌های تاکتیکی جدید و بهبودیافته و پیشرفت‌هایی در بازیکنان و مربیان را به همراه خواهد داشت.

در اوایل این هفته، اولین نگاه به EA Sports FC 25 با معرفی رسمی آن ارائه شد که اطلاعات جدیدی از بازی در دسترس ما قرار داد. همانطور که وعده داده شده بود، EA به طور کامل از این بازی رونمایی کرد، اولین تریلر آن را به نمایش گذاشت و برخی از بزرگترین تغییرات و بهبودهایی که بازی امسال به ارمغان خواهد آورد را برجسته کرد.

یکی از بزرگ‌ترین موارد اضافه شده در EA Sports FC 25، حالت Rush است که به عنوان یک تجربه جدید 5v5 توصیف می‌شود. این بخش قوانین فوتبال طبیعی را با گیم‌پلی سریع مسابقات 5v5 ترکیب می‌کند و به اشکال مختلف در حالت‌های مختلف در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. حالت‌هایی مانند Ultimate Team و Career در این نسخه نیز حضور خواهند داشت و بهبود‌های را به همراه دارند.

علاوه بر حالت راش، FC 25 همچنین دارای مکانیک های تاکتیکی جدید و بهبود یافته و ترفندهایی است که EA مجموعه آن‌ها را FC IQ نامیده است. FC IQ با تبلیغ «تاکتیک‌های تیمی اصلاح ‌شده و حرکت جمعی واقعی‌تر»، بر اساس یک مدل هوش مصنوعی جدید ساخته شده‌ است، از داده‌های دنیای واقعی استفاده می‌کند و همچنین نقش جدیدی به هر بازیکن می‌دهد.

در همین حال، حالت Career بازیکنان و مدیران نیز پیشرفت‌های مختلفی را به همراه خواهد داشت، از جمله فوتبال زنان، سیستم جدیدی به نام Live Start Points دارد که «بازیکنان را در مرکز بزرگ‌ترین داستان‌های دنیای واقعی قرار می‌دهد.

بازی EA Sports FC 25 در تاریخ 6 مهر (27 سپتامبر) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری  ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد شد. کسانی که نسخه نهایی آن را خریداری کنند در 31 شهریور (20 سپتامبر) به  بازی دسترسی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید