اخبار سینما

پوستر جدید فیلم “Eileen” با بازی آن هاتاوی و توماسین مک کنزی

آن هاتاوی و توماسین مک کنزی در فیلم آیلین
نویسنده : سارا محمدی۲۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم هیجان‌ انگیز روان‌ شناختی آیلین (Eileen)، محصول 2023 به کارگردانی ویلیام اولدروید و با بازی توماسین مک‌ کنزی و آن هاتاوی، به تازگی پوستری منتشر کرده است. این پوستر نوید یک فیلم پر رمز و راز و خشونت آمیز را می دهد. آیلین در اوایل ژانویه امسال در جشنواره فیلم ساندنس 2023 به نمایش درآمد.

آیلین بر اساس رمانی از آتوسا مشفق ساخته شده و پیچیدگی احساسات و روابط انسانی را به تصویر می کشد. داستان حول محور آیلین (مک کنزی)، زن جوانی است که در دهه 1960 ماساچوست در زندان به دام افتاده و چالش های ناشی از پدر پلیس سابق الکلی اش را مدیریت می کند. او با دکتر ربکا (آن هاتاوی)، روان‌ شناس اسرارآمیز زندان آشنا می‌ شود که جذابیتش آیلین را به شبکه‌ ای از رویدادهای پیش‌ بینی نشده می‌ کشاند. درکنار هاتاوی و مک کنزی، دیگر بازیگران گروه شامل شی ویگهام در نقش جیم دانلوپ، اوون تیگ در نقش رندی، تونیه پاتانو در نقش خانم استیونز و مارین ایرلند در نقش ریتا پولک و دیگران هستند.

فیلمنامه «آیلین» برگرفته از رمان اوتسا مشفق است

مشفق، رمان نویس داستان، به همراه همسرش، لوک گوبل، فیلمنامه این فیلم را نوشته است. آیلین توسط اولدروید کارگردانی می شود که بعد از فیلم لیدی مکبث در سال 2016 به صندلی کارگردانی بازمی گردد. آری واگنر نامزد اسکار فیلمبرداری این فیلم را بر عهده دارد. آیلین قرار است از اول دسامبر 2023 برای اکران محدود در سینماها اکران شود و پس از آن اکران گسترده آن در سراسر ایالات متحده از 8 دسامبر 2023 آغاز می شود. پوستر رسمی زیر را ببینید.

پوستر فیلم آیلین

منبع: کولایدر

دیدگاهتان را بنویسید