اخبار بازی

بازی Elden Ring به 600 هزار بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کرد!

بازی Elden Ring
نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بسته الحاقی بازی Elden Ring برای کنسول‌های نسل هشتمی، کنسول‌های نسل نهمی و PC در دسترس است و تحسین منتقدان را به همراه داشته است.

Elden Ring: Shadow of the Erdtree از استودیو FromSoftware، اکنون برای بازیکنان سراسر جهان در دسترس است و حجم عظیمی از محتوای چالش برانگیز جدید را در اختیار این بازی محبوب و پرطرفدار می‌گذارد. با این حال، بسته الحاقی جدید این بازی اکشن RPG و جهان باز، تعداد بازیکنان همزمان Elden Ring در استیم را تا 589948 نفر افزایش داده است. اگرچه این آمار با رکورد بازی فاصله زیادی دارد، اما هنوز هم برای یک بسته الحاقی فوق‌العاده است.

Shadow of the Erdtree یک DLC پولی برای Elden Ring و بزرگترین بسته الحاقی ساخته شده در تاریخ استودیو FromSoftware است. این DLC مناطق جدیدی را در قلمرو سایه معرفی می‌کند. بازیکنان در تمام طول مسیر، Miquella the Kind را تعقیب می‌کنند، به دانجن‌های قدیمی می‌روند، با باس‌های قدرتمند مبارزه می‌کنند و سلاح‌های جدیدی را کشف خواهند کرد. برای دسترسی به این DLC نیاز به کشتن Starscourge Radahn و Mohg در بازی اصلی دارید، بنابراین بازیکنان جدید باید کمی از بازی اصلی را قبل از DLC تجربه کنند.

 بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. این بازی عملا بالاترین نمره متاکریتیک را در میان تمام بسته‌های الحاقی تاریخ دارد.

دیدگاهتان را بنویسید