اخبار بازی

ماد Fallout: London در اواخر مراحل توسعه قرار دارد

بازی Fallout 4
نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تیم مادساز بازی Fallout 4 می‌گوید: «پایان نزدیک است» و تایید می‌کند که این ماد از طریق فروشگاه GOG در دسترس خواهد بود.

یکی از مادهای ساخته شده توسط طرفداران به نام Fallout: London، از زمان معرفی خود مورد توجه مردم قرار گرفته است و اگرچه انتظار برای آن طولانی شده است، اما تیم توسعه‌دهنده آن می‌گوید که عرضه آن نزدیک است و این ماد مراحل آخر توسعه را می‌گذارند. این ماد در آینده نزدیک منتشر خواهد شد، اگرچه تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. تیم FOLON، در توییتر اعلام کرد که Fallout: London در مراحل و تست QA قرار دارد و به GOG ارسال شده است. این تیم امیدوار است که چراغ سبز نهایی را دریافت کند. در پیام تیم توسعه آمده است:

«نکته اصلی این است که ما چندین بیلد را برای آزمایش QA به GOG فرستادیم و منتظر چراغ سبز نهایی هستیم. هنگامی که آن‌ها فرآیند بررسی مجدد Fallout: London و نصب آن روی همه پلتفرم‌های پشتیبانی شده را تکمیل کردند، ما باید آماده انتشار بازی باشیم. این به نفع همه ما است که فرآیند نهایی QA به طور کامل انجام شود و بسیار سپاسگزاریم که فروشگاه GOG به ما کمک می‌کند. با اینکه اینطور به نظر می‌رسید که ساخت پروژه متوقف شده است، ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که سازندگان در این مدت بدون وقفه کار کرده‌اند تا ساخت نسخه به بهترین شکل ممکن انجام شود. پایان نزدیک است».

البته پیش از این انتظار می‌رفت که Fallout: London در ماه آوریل عرضه شود، اما انتشار آن به تعویق افتاد، زیرا Bethesda به‌روزرسانی قابل‌توجهی را برای Fallout 4 منتشر کرد که سازگاری با مادهای موجود را از بین می‌برد. طرفداران حدس و گمان‌هایی در خصوص زمان عرضه بازی دارند، اما واضح است که زمان زیادی با آن فاصله نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید