اخبار بازی

نسخه Early Access بازی Final Fantasy 14: Dawntrail هم اکنون در دسترس است

نسخه Early Access بازی Final Fantasy 14: Dawntrail
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پیش‌خریدکنندگان نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی اکنون می‌توانند به نسخه ارلی اکسس Final Fantasy 14: Dawntrail دسترسی پیدا کنند.

آخرین بسته الحاقی ساخته شده توسط اسکوئر انیکس برای Final Fantasy 14، Dawntrail است که اکنون برای پیش‌خرید در ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. بازیکنان عادی می‌توانند از 2 جولای شروع به بازی کند، اما تا آن زمان، تریلر جدید و لایو اکشن بازی را مشاهده کنید.

نسخه Dawntrail وقایع Endwalker و به‌روزرسانی‌های داستانی مختلفی را دنبال می‌کند. Warrior of Light و برخی از Scionها به تورال، «دنیای جدید» جهان Final Fantasy 14 می‌روند. به محض رسیدن به آنجا، در یک گذرگاه گرفتار می‌شوید و چیزهای بیشتری درباره آسکی ها کشف می‌کنید. همچنین یک دختر مرموز در داستان وجود دارد که گهگاهی ظاهر می‌شود و ظاهرا چیزی را پنهان می‌کند.

این اکسپنشن شامل دانجن‌ها، مناطق، حملات و دو کلاس جدید Viper و Pictomancer در کنار Female Hrothgar و موارد دیگر است. برای اطلاع از جرئیات بیشتر با ما همراه باشید. سرورهای بازی احتمالا بعد از انتشار نسخه نهایی بازی شلوغ خواهند شد، بنابراین قبل از نصب بازی انتظارات خود را کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید