اخبار بازی

کارگردان Final Fantasy 16 می‌خواهد این بازی را در دسترس گیمرهای بیشتری قرار دهد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کارگردان Final Fantasy 16، همچنین تایید کرد که تیم توسعه‌دهنده روی نسخه رایانه‌های شخصی کار می‌کند، اگرچه تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

بازی Final Fantasy 16 از اسکوئر انیکس به تازگی اولین سالگرد خود را جشن گرفت و هم اکنون روی پلی‌استیشن 5 در دسترس است. این بازی دو DLC پولی به نام‌های Echoes of the Fallen و The Rising Tide دریافت کرد و هیروشی تاکای مجددا تاکید می‌کند که تیم توسعه‌دهنده سخت روی نسخه رایانه‌های شخصی بازی کار می‌کند. با این حال، او افزود:

«ما می‌خواهیم بازی Final Fantasy 16 را برای مردم بیشتری در دسترس قرار دهیم، بنابراین حواستان به آن باشد».

آیا این می‌تواند به معنای عرضه احتمالی بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس باشد (که نائوکی یوشیدا تهیه کننده قبلا به آن اشاره کرده بود)؟ آیا بازی برای گیم پس عرضه می‌شود یا این جمله تنها به نسخه PC بازی اشاره می‌کند؟ زمان مشخص خواهد کرد، اما خیلی هم عجیب و دور از انتظار نخواهد بود.

علیرغم استقبال مثبت منتقدان، تاکاشی کیریو، رئیس اسکوئر انیکس، خاطرنشان کرد که فروش این عنوان پس از عرضه کاهش یافته و نتوانسته است به اهداف ناشر برسد. انتشار بازی برای گیم پس می‌تواند به جبران هزینه‌های توسعه کمک کند و در حالی که بودجه ساخت بازی نامشخص است، یوشیدا از اسکوئر انیکس از حجم هزینه‌های بازی شگفت‌زده شده بود. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید