اخبار بازی

استودیو Focus Entertainment رسما تغییر نام داد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Banishers: Ghosts of New Eden  آخرین عنوانی است که توسط این شرکت با نام تجاری Focus Entertainment منتشر خواهد شد.

از سال 2021، ناشر فرانسوی که زمانی با نام Focus Home Interactive شناخته می‌شد، نام خود را به Focus Entertainment تغییر داد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی برند رسمی خود را یک بار دیگر نیز تغییر می‌دهد.

کمپانی Focus Entertainment اعلام کرده است که از اول آوریل نام خود را به PulluP Entertainment تغییر می‌دهد. این شرکت تحت نام جدید خود کماکان زیرمجموعه Focus Entertainment Publishing خواهد بود که با توسعه‌دهندگان خارجی کار می‌کند و همچنین هفت استودیو داخلی به نام‌های Deck13، Streumon، Twelve Tenths، Leikir Studio، Blackmill، Dovetail و Carpool Studio در اختیار دارد.

این ری‌برند همچنین شامل The Arcade Crew خواهد بود، یک برند با تمرکز بر انتشار بازی‌های مستقل. این لیبل توسط سیریل ایمبرت، مدیر عامل Dotemu هدایت خواهد شد و خود Dotemu نیز زیر چتر این لیبل قرار خواهد گرفت. این شرکت گفت:

«این سازمان جدید با هدف تسریع رشد ارگانیک، سودآوری و تولید جریان نقدی برای سه تجارت اصلی کمپانی است».

این بدان معناست که Banishers: Ghosts of New Eden با نام تجاری Focus Entertainment منتشر خواهد شد. طی ماه‌های آینده، این شرکت تعدادی بازی دیگر از جمله Metal Slug Tactics و Warhammer 40,000: Space Marine 2 را عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید