اخبار بازی

بازی Forza Horizon 4 به رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان همزمان در استیم رسید

بازی Forza Horizon 4
نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از اعلام این خبر که بازی Forza Horizon 4 از استیم حذف خواهد شد، این بازی حداکثر تعداد کاربران همزمان خود در استیم را دو برابر کرده است.

مایکروسافت و Playground Games اخیرا اعلام کردند که Forza Horizon 4 راه عناوین قبلی Forza را دنبال می‌کند و به دلیل منقضی شدن مجوزها، در ماه دسامبر به صورت دیجیتالی از فهرست عناوین استیم حذف خواهد شد. با این حال، این اعلامیه به احیای مجدد تعداد بازیکنان این نسخه منجر شد و این بازی مسابقه‌ای و جهان باز، رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود در استیم را دو برابر کرد.

در زمان نگارش این مقاله و طبق گفته SteamDB، بیشترین تعداد کاربران همزمان Forza Horizon 4  حدود 71598 نفر است که تقریبا یک ساعت پیش به آن دست یافت. این رقم به طور قابل توجهی بالاتر از رکورد قبلی با بیش از 40000 بازیکن همزمان است که کمی بیش از دو سال پیش پس از عرضه دیرهنگام روی استیم به آن رسید.

بازی Forza Horizon 4 در 25 ژوئیه شاهد عرضه سری 77 خواهد بود که آخرین سری آن به حساب می‌آید. بازی همچنین لیست پخش جشنواره جدیدی را به همراه خواهد داشت که تا 22 آگوست ادامه دارد. هنگامی که بازی از لیست فروشگاه‌های دیجیتالی حذف شد، همچنان به صورت آفلاین و آنلاین قابل تجربه خواهد بود، در حالی که نسخه‌های فیزیکی خریداری شده از آن نقطه به بعد نیز همچنان فعال می‌مامند.

بازی Forza Horizon 4 روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید