اخبار سینما

داستان فیلم فسیل چیست + مدت زمان فیلم فسیل

داستان فیلم فسیل چیست + مدت زمان فیلم فسیل
نویسنده : ساناز محمدی۲۵ خرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

فیلم سینمایی فسیل بعد از گذشت پنج هفته از زمان اکران، به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران معرفی شد. گرچه برخی منتقدان گران شدن قیمت بلیط سینما را دلیل این اتفاق می دانند ولی در مقایسه با فیلم های سینمایی در حال اکران می توان گفت فسیل تاکنون جایگاه خوبی در گیشه سینما داشته است. همراه مگ تک باشید تا داستان فیلم فسیل را با شما به اشتراک بگذاریم و بگوییم تماشای فیلم فسیل چند دقیقه طول میکشد.

داستان فيلم فسيل

فسیل Fossil فیلم سینمایی کمدی خانوادگی به کارگردانی کریم امینی می باشد که رکورد جذب مخاطب در 1 روز را به خود اختصاص داده است.

موضوع فیلم فسیل در مورد سه دوست به نام های اسی، صفا و سعید است که در دهه 50 زندگی می کنند و می خواهند در خوانندگی به شهرت برسند، اما مشکلاتی برای آنها رخ می دهد و سعی می کنند با کمک به یکدیگر با چالش ها روبرو شوند.

با دیدن تیزر فیلم فسیل بخوبی می توان حال و هوای دهه 50 با لباس های قدیمی مثل مانتوهای اپل دار، خط ریش های بلند و مدل موهای متفاوت را احساس کرد.

موضوع فیلم فسیل چیست

این فیلم به خوبی فراز و نشیب های زندگی خوانندگان پیش از انقلاب را به زبان طنز به تصویر کشیده و درباره سه خواننده است که در گروه با هم کار می کردند ولی در نهایت مسیرهای متفاوتی را برای پیشرفت در این زمینه انتخاب می کنند.

بهرام افشاری در نقش اِسی؛ سعی می کند با نزدیک شدن به شاه موقعیت خوبی در خوانندگی بدست آورد اما به کما می رود و 10 سال بعد در دوره پیروزی انقلاب به هوش می آید و …

ایمان صفا در نقش صفا؛ سعی می کند با خواندن ترانه های اعتراضی بین مردم محبوب شود ولی ساواک او را دستگیر می کند و …

هادی کاظمی در نقش سعید؛ عضو کمیته شده و …

در حالی که هرکدام از این 3 دوست قدیمی و صمیمی راه متفاوتی را برای زندگی خود انتخاب کرده اند، اِسی با فرنگیس (الناز حبیبی) ازدواج می کند و در مراسم عروسی آنها درگیری رخ می دهد که باعث می شود اِسی دوباره به کما برود و یک دهه بعد به هوش بیاید. و ادامه ماجرا …

داستان و مدت زمان فیلم فسیل

گفته می شود بخش هایی از این فیلم دستخوش سانسور و حذف شده و ویرایش هایی بر روی فیلمنامه صورت گرفته است.

فیلم سینمایی فسیل تاکنون در 535 سالن سینمایی به اکران درآمده و طی 46 روز توانسته بیش از 100 میلیارد تومان فروش داشته باشد.

فیلم فسیل چند دقیقه است

اکران عمومی فیلم فسیل در سینماهای کشور از 24 اسفند 1401 شروع شده است. مدت زمان فیلم فسیل 108 دقیقه می باشد و تماشای فیلم سینمایی فسیل کامل 1 ساعت و 48 دقیقه طول می کشد.

تماشای فیلم فسیل برای افراد بالای 14 سال توصیه می شود.

بازیگران فیلم فسیل

بهرام افشاری در نقش اِسی
ایمان صفا صفا
هادی کاظمیسعید
الناز حبیبیفرنگیس
الهه حصاریپری
سید جواد هاشمی داوودی کیا
غلامرضا نیکخواه آقا تیمور پدر فرنگیس
بابک کریمی خسروی
سمانه منیری فتانه

تماشای فیلم فسیل نظرات مثبت و منفی متفاوتی را بهمراه داشت. اما در مجموع می توان گفت بازخورد خوبی داشته و می توان به عنوان فیلمی که مورد پسند مردم بوده از آن نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سوشیانت رزمجویی(سوشیانت ایگرگ آیکیو) گفت:

    عالی.حتما ببینین.