اخبار بازی

بازی Frostpunk 2 رسما با تاخیر مواجه شد!

بازی Frostpunk 2
نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو 11 Bit انتشار بازی Frostpunk 2 را به عقب انداخته است و قصد دارد یک مجموعه کامل را به بازیکنان ارائه کند.

تقریبا یک ماه قبل از عرضه بازی روی رایانه‌های شخصی، استودیو 11 bit انتشار بازی Frostpunk 2 را تا 30 شهریور (20 سپتامبر) به تعویق انداخت. در یک پست جدید در انجمن بازی در Steam، تیم سازنده از طرفداران به خاطر بازخوردشان در مورد نسخه بتا تشکر کرد، اما همچنین به «محتوایت زیادی که می‌توانیم آن‌ها را بهبود بخشیم یا به بازی نهایی اضافه کنیم» اشاره کرد:

«بر اساس بازخوردهایی که بعد از عرضه نسخه بتا از شما دریافت کردیم، میانگین امتیازی که به بتا دادید، 8 از 10 بود. ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم! در همان زمان، بتا تنها بخش کوچکی از یک بازی در حال پیشرفت و در حال رشد بود. در حالی که کارهای عقب مانده زیادی داریم، نسخه بتا فرصتی برای ما بود تا به آنچه که شما از آن لذت بردید و آنچه هنوز کاملا به دست نیامده است، گوش دهیم. این بازخوردها به ما این امکان را داد که بهتر اولویت‌بندی کنیم و ویژگی‌ها و اصلاحاتی که قبلا روی آن‌ها کار می‌کردیم را به نمایش بگذاریم. (امیدواریم!) شما بیشترین لذت را از آن ببرید».

البته که سازندگان برای تحلیل درست بازخورد و اولویت‌بندی ویژگی‌هایی که می‌خواهند به بازی اضافه کنند، به زمان بیشتری نیاز دارند. با این وجود، آن‌ها معتقدند که این ویژگی‌های جدید، چیزی است که بازیکنان شایسته تجربه آن‌‎ها در روز اول عرضه هستند، نه در آپدیتی که در پس از عرضه در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید