اخبار سینما

تاریخ انتشار فروزن 3؛ تغییرات بزرگی در راه است

تاریخ انتشار فروزن 3
نویسنده : سارا محمدی۲۷ تیر ۱۴۰۲
10 دیدگاه

دوستداران السا و آنا مشتاقانه منتظر بازگشت سری سوم انیمیشن یخ زده (Frozen 3) یا فروزن 3 هستند و می خواهند بدانند که انیمیشن فروزن 3 کی ساخته میشود. خبر خوب این که ساخت فروزن 3 در دیزنی قطعی شده است، اما تغییرات بزرگی نسبت به دو فیلم اول در پشت صحنه کار رخ داده است. جنیفر لی؛ نویسنده و کارگردان مشترک دو فیلم اول؛ در ژوئن سال 2023 اعلام کرد که فیلم سوم را کارگردانی نخواهد کرد و ممکن است حتی در نویسندگی آن نیز دخالتی نداشته باشد. او توضیح داد: «آینده فروزن از من سرچشمه نمی گیرد. بله فرد فوق العاده ای این کار را برعهده گرفته است که از شنیدن این خبر غافلگیر شدم و واقعا برای تیم جدید خوشحال هستند.»

این احتمال وجود دارد که همچنان لی نویسنده فروزن 3 باشد. او در خلق انیمیشن فروزن نقش داشته است زیرا او مدیر ارشد خلاقیت استودیو انیمیشن والت دیزنی است. ما نمی دانیم فیلمساز اصلی کیست، اما باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم. در ادامه هر چه در مورد فروزن 3 می دانیم از جمله تاریخ انتشار فروزن 3، بازیگران و داستان را با شما به اشتراک می گذاریم.

تاریخ انتشار احتمالی فروزن 3

ساخت فروزن 3 تایید شده است، اما هنوز به زمان عرضه فیلم سوم از این دنباله نزدیک نیستیم. فیلم جدید توسط باب ایگر مدیر دیزنی در فوریه سال 2023 تایید شد، اما او اطلاعات بیشتری در مورد فیلم و مراحل ساخت آن ارائه نداد. فاصله زمانی بین فروزن و فروزن 2 شش سال بود، اگر سازندگان با همین فرمان پیش بروند می توان به صورت حدودی زمان اکران یخ زده 3 را سال 2025 دانست. طرفداران این انیمیشن شاید باید تا سال 2025 برای بازگشت آنا و السا منتظر بمانند.

هر زمان که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار Frozen 3 بدست آوردیم، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

بازیگران فروزن 3

انیمیشن فروزن بدون حضور کریستین بل در نقش آنا، ایدینا منزل در نقش السا، جاش گاد در نقش اولاف و جاناتان گروف در نقش کریستوف (و سون) بی معنی خواهد بود. به احتمال خیلی زیاد همه این بازیگران برای فروزن 3 باز می گردند. هنوز به طور رسمی توسط خود کمپانی دیزنی اعلام نشده است، اما منزل آن را تایید کرده است. او اطلاعات بیشتری از فروزن 3 در اختیار طرفداران خود قرار نداد.

او در ژوئن 2023 در مصاحبه با بیلبورد گفت: «صادقانه بگویم، ما هیچ ایده ای نداریم. آن ها هیچ فیلمنامه ای در اختیار ما قرار نمی دهند. آن ها هیچ چیز را نشان نمی دهند. تنها چیزی که می دانم این است که فیلم سومی ساخته می شود و ما بر می گردیم.»

احتمال بازگشت هایی از استرلینگ کی براون در نقش ماتیاس، جیسون ریتر در نقش رایدر عضو نورثولدرا، ریچل متیوز در نقش هانیمارن خواهر رایدر و سیاران هیندز در نقش پابی رهبر راک ترول ها وجود دارد.

پس از فلاش بک هایی که در فروزن 2 شاهد آن ها بودیم، می توان انتظار داشت که بیشتر ایوان ریچل وود و آلفرد مولینا را در نقش پدر و مادر آنا و السا، ایدونا و آگنار ببینیم.

داستان فروزن 3

در فروزن 2، آنا و السا به جنگل مسحور شده خارج از آرندل می روند تا بفهمند چرا صدایی مرموز السا را صدا می کند و ارواح مسحور را از نابودی آرندل باز دارند. به نظر می رسد که در گذشته، نبردی بین سربازان آرندل و مردم نورثولدرا که در جنگل زندگی می کنند وجود داشته است که منجر جدا افتادن جنگل از سایر نقاط شده است.

خلاصه داستان، آنا و السا متوجه می شوند که پدر و مادرشان در راه آهتوهالان بودند تا منبع قدرت السا را کشف کنند که کشتی آن ها غرق می شود. آنا و السا کشتی پدر و مادرشان را در جنگل مسحور شده پیدا می کنند و متوجه می شوند که مادرشان نورثولدران است.

علاوه بر همه این ها، پدربزرگ آن ها مسئول این درگیری بوده است. او با ایجاد سدی در جنگل قصد داشت مردم نورثولدران را تضعیف کند. برای درست کردن اشتباهات گذشته، آنا متوجه می شود که باید سد را از بین ببرد و جنگل را آزاد کند.

او این کار را درست سر موقع انجام می دهد. یعنی زمانی که السا در آهتوهالان یخ زده بود و به دنبال صدایی بود که معلوم شد خاطره مادرش است. السا به «روح پنجم» تبدیل می شود؛ پل بین دنیای جادویی و دنیای انسان.

اما همانطور که همه ما می دانیم این پل دو انتها دارد و در طرف دیگر پل آنا ایستاده است. بنابراین، السا در جنگل می ماند و آنا ملکه آرندل می شود. آنا و السا اطمینان حاصل می کنند که هر دو پادشاهی در شادی و خوشحالی زندگی کنند.

به نظر می رسد که یک پایان بندی مناسب برای خطوط داستانی در انیمیشن فروزن است و به قول تهیه کننده عمل می کند که هر دو فیلم یک داستان کامل را روایت کنند. السا اکنون به طور کامل جنبه جادویی خود را پذیرفته است و آنا نیز جایگاه خود را در جهان یافته است.

چه کسی می داند که داستان فیلم سوم چه خواهد بود، اما گاد قبلا گفته است که فیلم سوم تنها در صورتی ساخته خواهد شد که دلیلی برای آن وجود داشته باشد. او به PopCulture گفت: «من نمی دانم که آیا فروزن 3 در کار خواهد بود یا نه؟ تصمیم گیری در این مورد بالاتر از موقعیت من است. اگر داستانی ارزش گفته شدن داشته باشد، مطمئنم که جنیفر لی و تیم فوق العاده ساخت انیمیشن دیزنی روزی آن را روایت خواهند کرد.»

بیایید امیدوار باشیم که آن ها این داستان را پیدا کرده باشند.

تریلر فروزن 3

ساخت این انیمیشن توسط دیزنی تایید شده است، اما هنوز زمان زیادی تا نمایش فروزن 3 باقیمانده و هیچ تریلری از آن منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. الین گفت:

    به نظر من مارنی و آنا دو رو بسازن

    1. یه ارمی گفت:

      دوش قشنگ بود سه شو خدا کنه نرینن بهش

  2. ناشناس گفت:

    وای آخ جون بالا خره ساختنش

  3. هیچکس گفت:

    حاجی این ۲ هستش

  4. ناشناس گفت:

    ۳ که اومده من نگاش کردم

    1. بنده خدا گفت:

      من حتی چهارشم دیدم داوش

  5. Jongkook گفت:

    واقعا ساختنش کی میاد؟

  6. میمی گفت:

    این که ۳ نیست همون ۲ هستش

  7. CR7 گفت:

    خدا کنه بسازن

  8. زینب گفت:

    نه نوشتی در فرزن دو این اتاقا افتاده