اخبار بازی

Gears of War: E-Day ممکن است در سال 2025 منتشر شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شنیده می‌شود که بازی Gears of War: E-day بخش‌های زیادی از توسعه را پشت سر گذاشته است و زودتر از انتظارات عرضه می‌شود.

با گذشت پنج سال از انتشار آخرین نسخه اصلی Gears of War، طرفداران این سری همچنان به شدت نگران زمان انتشار قسمت بعدی آن هستند، اگرچه مایکروسافت و استودیو The Coalition اخیرا با تریلر معرفی نسخه جدید این سری، بخشی از این نگرانی را برطرف کردند. با این حال، پیش درآمد مذکور دقیقا چه زمانی عرضه می‌شود؟

تریلر معرفی آن در رویداد ایکس‌باکس، با تاریخ انتشار همراه نبود و بسیاری را به این فکر انداخت که آیا بازی تا انتشار فاصله دارد یا خیر. با این حال، طبق گفته تام وارن از The Verge، ممکن است اینطور نباشد. این روزنامه نگار با نوشتن یک مقاله جدید در خبرنامه هفتگی خود، ادعا کرده است که Gears of War: E-Day تا همین چند ماه پیش، قرار بود در مقطعی از سال 2025 عرضه شود.

وارن می‌گوید که برنامه‌ها ممکن است تغییر کرده باشد، خصوصا از آنجایی که تریلر رونمایی بازی با تاریخ عرضه همراه نبود. اما او می‌گوید که نباید زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده باشد. طبق برنامه‌های قبلی، Gears of War: E-Day قرار بود قبل از سه ماهه چهارم سال 2025 (یعنی زمانی که احتمالا Fable در آن منتشر می‌شود)، عرضه شود، بنابراین ممکن است در ماه‌های آینده شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

بازی Gears of War: E-Day برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دست توسعه است. این عنوان یک بازی خطی خواهد بود و با داستانی که طی چند روز اتفاق می‌افتد، به ریشه‌های ترسناک سری بازمی‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید