اخبار بازی

بازی Gears of War: E-Day وقایعی چند روزه را روایت خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

داستان بازی Gears of War: E-day داستان ترسناک چند روز ابتدایی حمله لوکاست‌ها به انسان‌ها را روایت می‌کند.

برخلاف انتظاراتی که طرفداران از Gears 6 داشتند، بازی بعدی The Coalition در سری Gears of War، یک پیش درآمد است. داستان بازی 14 سال قبل از اتفاقات بازی اول روایت می‌شود. داستان Gears of War: E-Day درباره مارکوس فنیکس و دومینیک سانتیاگو است که با ظهور ناگهانی لوکاست‌ها مواجه می‌شوند. با این حال، اجازه ندهید نام «E-Day» شما را غافلگیر کند، زیرا داستان در طول چند روز اتفاق می‌افتد. طبق گفته مت سرسی به GamesRadar، بازیکنان همه چیز از جمله سقوط تمدن انسانی را را از طریق چشمان شخصیت‌های مورد علاقه خود تجربه خواهند کرد:

«این بازی یک روز نیست، بلکه چند روز است. داستان بازی اتفاقات روزهای ابتدایی جنگ را روایت می‌کند. تجربه اتفاقاتی که مارکوس و سایرین در لحظه تجربه کردند، همراه شدن ثانیه‌ای با آن‌ها، در روزهایی که جهان به یک کابوس بزرگ فرو رفته، بسیار لذت‌بخش است. شما خواهید فهمید که چه چیزی در ذهن شخصیت‌ها می‌گذرد و چه احساسی نسبت به نابودی شهر و آدم‌های اطرافشان دارند».

در حالی که Gears of War: E-Day به ریشه‌های ترسناک سری بازمی گردد، اما وفاداری آن به داستان سری، بسیار فراتر از بازی اول است. تخریب‌پذیری مدرن، فناوری جدید انیمیشن‌سازی و حتی نورپردازی، بازتاب‌ها و سایه‌های فوق پیشرفته، همه نوید یک تجربه فوق‌العاده را می‌دهند. کیت راینر، مدیر فنی استودیو نیز گفت که در مقایسه با Gears 5، بازیکنان می‌توانند انتظار بیش از 100 برابر جزئیات محیطی و شخصیت‌های بیشتری را داشته باشند.

بازی Gears of War: E-Day برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، اگرچه تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. شاید اطلاعات بیشتری از بازی در جریان رویداد گیمزکام به دستمان برسد، زیرا شایعه شده است که مایکروسافت عناوین بیشتری را در این مراسم به نمایش خواهد گذاشت. تا آن زمان، منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید