اخبار بازی

بازی Gears of War: E-Day به ریشه‌های ترسناک نسخه اول بازمی‌گردد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Gears of War: E-Day نه‌تنها به گذشته سفر می‌کند، بلکه حس و حال ترسناک و دارک را بازی دیگر به این سری بازمی‌گرداند.

با رونمایی از بازی Gears of War: E-Day توسط استودیوی The Coalition، آقای Nicole Fawcette، کارگردان بازی و آقای Matt Searcy، مدیر نوآوری این اثر، راجع به بازی و بازگشت به ریشه‌های سری سخن گفتند. هدف آن‌ها این است تا استایل ترسناک نسخه‌های اورجینال را به این بازی بیاورند. این بازی به جای اینکه دنباله نسخه پنجم باشد، یک پیش‌در‌آمد بر سری به شمار می‌رود. وقایع این اثر به 14 سال قبل بازمی‌گردد و به رویداد Emergence Day می‌پردازد.

آقای Searcy در مصاحبه با IGN گفت: “چه می‌شود اگر زمین باز شود و هیولاها از آن خارج شوند؟ بله، این یک داستان تخیلی است که در سیاره دیگری جریان دارد، اما واکنش‌های انسانی آن باعث می‌شود تا قصه خودمان را بازگو کنیم. برای این کار، باید یک روایت ترسناک را به تصویر بکشیم.” تیم توسعه‌دهنده می‌خواهد تا با Gears of War: E-Day چیزهای ترسناکی را به شما نشان دهد و همزمان به المان‌های علمی-تخیلی بازی وفادار بماند.

کسانی که این سری را تجربه کردند، می‌دانند که Gears of War روی لحظات ترسناکی از جمله تهاجم Locustها متمرکز است. آقای Searcy در ادامه صحبت‌های خود گفت: “ما به گذشته سری و حسی که گیمرها از این مجموعه می‌گرفتند، نگاه کردیم که شامل بازی‌های جدید از جمله نسخه چهارم و پنجم هم می‌شد. وقتی بررسی کردیم که گیمرها با چه چیزی Gears of War را به خاطر سپرده‌اند، آن لحظات دارک و وحشت‌آور را دیدیم.”

“بنابراین، ما این بینش و احساس را که در سر همه مخاطبین ما بوده است در نظر گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که باید چنین اثری تولید کنیم.” Searcy ادامه داد: “اساسا یکی از اهداف ما معرفی دوباره Locustها به جهان Gears است. آن‌ها فقط هیولاهای بی‌رحم نیستند، بلکه تعداد زیادی از آن‌ها به عنوان یک ارتش به انسان‌ها حمله کرده‌اند.” در ادامه صحبت‌هایی راجع به جلوه‌های بصری و موتور گرافیکی این بازی یعنی Unreal Engine 5 انجام شد.

Searcy و Fawcette توضیح دادند که با سطح کنونی از تکنولوژی Unreal Engine 5، آن‌ها می‌توانند در این بازی لحظاتی که در ذهنشان قرار دارد را با عمق و واقع‌گرایی بیشتری به مخاطب ارائه دهند. Fawcette در ادامه این بحث گفت: “همانطور که در تریلر بازی دیدید، ما سعی داریم تا آن حس و حال ترسناک را مطابق با گذر زمان به گیمرها نشان دهیم. چیزی که در سال 2006 وحشتناک بوده است، در سال 2024 نمی‌تواند مخاطب را بترساند.”

بازی Gears of War: E-Day در ابتدای این هفته و در شوکیس ایکس باکس معرفی شد. این بازی ویدیویی گیمرها را در نقش پروتاگونیست نمادین مجموعه یعنی Marcus Fenix قرار می‌دهد. او در کنار دوست و همراه خود یعنی Dom Santiago، با حمله گسترده Locustها روبرو خواهد شد. در حال حاضر خبری از تاریخ انتشار دقیق این بازی نیست. Gears of War: E-Day برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید