اخبار بازی

بازی Ghost of Tsushima به پرفروش‌ترین بازی آمریکا در ماه می تبدیل شد

بازی Ghost of Tsushima
نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

چهار سال پس از انتشار اولیه‌اش، Ghost of Tsushima بر اساس داده‌های فروش منطقه‌ای که توسط تحلیلگر Circana در توییتر ارائه شد، پرفروش‌ترین بازی ماه می در ایالات متحده بود. حماسه سامورایی جهان باز سونی و ساکرپانچ در همان ماه برای رایانه‌های شخصی راه منتشر شد و انتشار پورت PC، بازی را از شماره رتبه 71 در ماه آوریل به رتبه اول رساند.

در جایگاه دوم، نسخه بازسازی شده انحصاری جدید نینتندو سوییچ، یعنی Paper Mario: The Thousand-Year Door قرار دارد؛ هرچند شایان ذکر است که مانند همیشه، تنها فروش فیزیکی عناوین نینتندو در نمودارهای Circana ذکر شده است و فروش دیجیتالی آن‌ها در این لیست محاسبه نشده است.

سایر بازی‌های جدید ماه می نیز در این چارت حضور داشتند. Homeworld 3 در رتبه 14، F1 24 در رتبه 18 و Call of Duty: Modern Warfare 3 در جایگاه سوم قرار گرفت و Helldivers 2 همچنان پیشتاز این لیست است. فروش این بازی در ایالات متحده آن را در رتبه چهارم قرار داده است.

پلی‌استیشن 5 از نظر سخت‌افزاری بار دیگر پرفروش‌ترین کنسول ماه می در ایالات متحده بود، به طوری که نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس سری ایکس به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید