اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از سری گوگل پیکسل 9 رسما مشخص شد!

گوگل پیکسل 9
نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

گوگل رسما تأیید کرده است که در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) یک رویداد معرفی محصولات برگزار خواهد کرد. در این رویداد احتمالا از سری پیکسل ۹ و همچنین پیکسل واچ ۳ رونمایی خواهد شد. این تاریخ، زودتر از زمان معمول معرفی گوشی‌های سری پیکسل در ماه اکتبر (مهر) است.

گوگل در صفحه یوتیوب Made By Google تیزری منتشر کرده و همچنین یک میکروسایت در فروشگاه آنلاین خود ایجاد کرده است. این تیزر جدید دستگاه را به طور کامل نشان نمی‌دهد، اما بخشی از طراحی آن را برجسته می‌کند. در همین حال، این شرکت دعوت‌نامه‌هایی را برای مطبوعات ارسال کرده است که در آن آمده است: «شما به رویداد حضوری Made by Google دعوت شده‌اید، جایی که بهترین‌های هوش مصنوعی گوگل، نرم‌افزار اندروید و مجموعه دستگاه‌های پیکسل را به نمایش خواهیم گذاشت.»

گوگل پیکسل 9

این رویداد نه تنها بر سخت‌افزار جدید تمرکز خواهد کرد، بلکه آنچه گوگل در زمینه ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در بخش نرم‌افزار دارد را نیز به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، طراحی پیکسل ۹ که در تیزر مربوط به رویداد آگوست به نمایش درآمده، تا حدودی با طرح لو رفته مطابقت دارد.

انتظار می‌رود که این سری شامل سه گوشی هوشمند باشد: پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹. هر سه دستگاه طراحی مشابهی خواهند داشت. ماژول دوربین پشتی در مقایسه با پیکسل ۸ پرو که به شکل مستطیل بود، اکنون به شکل بیضی تغییر کرده است.

گوگل پیکسل 9

در رندرهای لو رفته، می‌توان دوربین سه‌گانه پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال را در کنار سایر حسگرها و فلاش LED مشاهده کرد. یکی از این حسگرها شبیه لنز پریسکوپی تله فوتو به نظر می‌رسد، در حالی که انتظار می‌رود دو حسگر دیگر شامل لنز اصلی و یک لنز فوق عریض باشند.

در عین حال، انتظار می‌رود که این برند در رویداد آینده از پیکسل واچ ۳ نیز رونمایی کند. طراحی این ساعت هوشمند نیز چند هفته پیش فاش شد. این ساعت طراحی نسل‌های قبلی خود را حفظ خواهد کرد. با این حال، برای اولین بار، این ساعت در دو اندازه عرضه خواهد شد که مدل بزرگ‌تر آن نمایشگر ۱.۴۵ اینچی خواهد داشت و پیکسل واچ ۳ ایکس‌ال نامیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید