اخبار تکنولوژی

گوگل افشاگری درباره تبلیغات سیاسی حاوی هوش مصنوعی را آسان می‌کند

اخراج کارمندان گوگل
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تبلیغ‌دهندگان گوگل باید اعلام کنند که آیا تبلیغات انتخاباتی آن‌ها حاوی «محتوای مصنوعی یا تغییر یافته به صورت دیجیتالی» است یا خیر.

گوگل در حال آسان‌تر کردن افشای استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی برای تبلیغ‌کنندگان است. در به‌روزرسانی مشاهده شده توسط Search Engine Land، گوگل اعلام می‌کند که هر زمان تبلیغ‌کنندگان، تبلیغات انتخاباتی خود را به عنوان حاوی “محتوای مصنوعی یا تغییر یافته به صورت دیجیتالی” برچسب‌گذاری کنند، به طور خودکار این افشاگری را تولید خواهد کرد.

سال گذشته، گوگل از تبلیغ‌کنندگان سیاسی خواست تا افشاگری “واضح و آشکار” خود را در مورد تبلیغاتی که حاوی محتوای هوش مصنوعی هستند، درج کنند. اما اکنون، گوگل این فرآیند را ساده کرده است و هر زمان که تبلیغ‌کنندگان گزینه “محتوای تغییر یافته یا مصنوعی” را در تنظیمات کمپین خود انتخاب کنند، به طور خودکار یک افشاگری درون تبلیغ را شامل می‌شود.

این افشاگری در فیدها و Shorts یوتیوب روی دستگاه‌های تلفن همراه و همچنین تبلیغات درون استریمی که در تلفن‌ها، رایانه‌ها، تلویزیون‌ها و وب نمایش داده می‌شوند، ظاهر خواهد شد. تبلیغ‌کنندگان باید افشاگری‌های خود را برای سایر قالب‌های تبلیغاتی درج کنند.

با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، نگرانی‌ها در مورد استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی افزایش یافته است. در ماه می، کمیته قوانین سنا لایحه‌ای را تصویب کرد که تبلیغ‌کنندگان سیاسی را ملزم به افشای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌کند، در حالی که کمیسیون ارتباطات فدرال نیز پیشنهاد وضع سیاست مشابهی را داده است.

دیدگاهتان را بنویسید