اخبار تکنولوژی

 از این پس به حساب خانواده و دوستان خود از گوگل پلی خرید کنید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در جریان Google I/O که اوایل این ماه برگزار شد، گوپل ویژگی جدیدی را معرفی کرد که در صفحه تسویه حساب ظاهر می‌شود.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از شخص دیگری مانند یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید، هزینه برنامه یا خرید درون برنامه‌ای شما را بپردازد. با انتخاب این گزینه، یک پیوند پرداخت ایجاد می‌شود که از طریق متن یا ایمیل، برای دوست یا عضو خانواده مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار می‌گیرد، هنگام تسویه حساب برای خرید یک برنامه پولی یا خرید درون برنامه‌ای، صفحه‌ای را مشاهده می‌کنید که می‌گوید: «نحوه پرداخت را انتخاب کنید». در پایین این صفحه، گزینه جدیدی اضافه می‌شود که می‌گوید: «از شخص دیگری بخواهید پرداخت کند». بسته به قیمت برنامه‌ای که می‌خواهید بخرید، این ویژگی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

لینک پرداخت پس از 24 ساعت منقضی می‌شود و شخصی که پول برنامه شما را پرداخت می‌کند، باید آدرس ایمیل (و بدیهی است که ایمیل معتبر) شما را بداند. دوست یا عضو خانواده شما که قصد دارد این کار را انجام دهد، باید دقیقا نام برنامه‌ای که برای آن پول پرداخت می‌کنید را بداند و حتی می‎‌تواند در صورت نیاز، درخواست بازپرداخت ارسال کند. اگر کمتر از 48 ساعت از زمان خرید گذشته باشد، کاربران می‌توانند درخواست بازپرداخت کنند.

شما می‌توانید با استفاده از صفحه اشتراک‌گذاری، لینک پرداخت تولید شده را برای فرد مورد نظر ارسال کنید. علاوه بر لینک پرداخت، «blurb» که ارسال می‌کنید شامل نام برنامه، قیمت برنامه و جزئیات خرید درون ‌برنامه‌ای شما می‌شود. اگر از این ویژگی استفاده می‌کنید، باید حواستان به یک موضوع باشد؛ این ویژگی می‌تواند پیش‌زمینه اسپم‌های زیادی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید