اخبار بازی

تریلر معرفی GTA 6 از مرز 200 میلیون بازدید عبور کرد

تریلر معرفی GTA 6
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

GTA 6 که موردانتظارترین بازی حال حاضر جهان به حساب می‌آید، قرار است در پاییز 2025 برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شود.

Rockstar Games با نمایش تریلر رونمایی Grand Theft Auto 6 در دسامبر سال گذشته، جان تازه‌ای به صنعت بازی بخشید و یک بمب بزرگ را منفجر کرد؛ اگرچه از آن زمان تاکنون، چیز دیگری در مورد این بازی مورد انتظار نشنیده‌ایم. هیجان پیرامون بازی به هیچ وجه فروکش نکرده است و این در آمار و ارقام تریلر معرفی بازی نیز منعکس شده است.

همانطور که یکی از کاربران در ResetEra گزارش کرد، تریلر معرفی رسمی Grand Theft Auto 6 اکنون از 200 میلیون بازدید عبور کرده است. در زمان نگارش این مطلب، این تریلر 200,181,217 بازدید داشته و تنها در طول 7 ماه به این نقطه عطف رسیده است.

در دسامبر سال گذشته، گزارش دادیم که تریلر GTA 6 در کمتر از دو هفته از 150 میلیون بازدید عبور کرده است. تریلر معرفی GTA 6 توانست در طول یک روز، بیشتر از عمر 12 ساله تریلر معرفی GTA V، بازدید کسب کند.

Grand Theft Auto 6 در پاییز 2025 برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن برای رایانه‌های شخصی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید