اخبار بازی

تاریخ شروع نسخه ارلی اکسس GreedFall 2: The Dying World مشخص شد

نسخه ارلی اکسس GreedFall 2: The Dying World
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Spiders تاریخ شروع نسخه ارلی اکسس بازی Greedfall 2 را اعلام کرده‌اند که پس از انتشار کامل، برای کنسول‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی GreedFall 2019 یکی از بهترین بازی‌های RPG AA است که می‌توانید در سخت‌افزار مدرن خود پیدا کنید، بنابراین جای تعجب نیست که هیجان پیرامون دنباله آن زیاد باشد. اوایل امسال، استودیو Spiders و کمپانی Nacon اعلام کردند که GreedFall 2: The Dying World تحت قالب دسترسی زودهنگام، به‌زودی برای رایانه‌های شخصی در تابستان امسال عرضه می‌شود. اکنون که در اواسط تابستان هستیم، تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام شده است.

بازی GreedFall 2: The Dying World در تاریخ 3 مهر (24 سپتامبر) به صورت دسترسی اولیه برای رایانه‌های شخصی و Steam عرضه خواهد شد. همانطور که قبلا تایید شد، پس از انتشار نسخه کامل، بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به پیشروی خود در نسخه ارلی اکسس دسترسی داشته باشند که شامل سه منطقه کلی می‌شود. این نسخه به شما اجازه می‌دهد تا در قالب Teer Fradee، Thynia و Uxantis با کمک همراهان خود، در ماموریت‌های منطقه‌ای و دانجن‌ها اکتشاف کنید.

به‌روزرسانی‌های آینده شامل همراهان جدید، مناطق، ماموریت‌ها، ویژگی‌ها، مهارت‌ها و موارد دیگر خواهد بود. به‌زودی جزئیات بیشتری از نقشه راه و آینده این بازی اعلام خواهد شد.

بازی GreedFall 2: The Dying World پس از انتشار دسترسی زودهنگام، تنها روی رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود، اما بازی کامل برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس نیز عرضه می‌شود. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که بازی تا چه مدت در دسترسی اولیه باقی خواهد ماند، بنابراین منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌ها و ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید