اخبار سینما

کارگردان باربی از نوشتن فیلمنامه جدید خود خبر داد

کارگردان باربی از نوشتن فیلمنامه جدید خود خبر داد
نویسنده : تحریریه۱۷ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ددلاین، در هفته اول جشنواره فیلم لندن، کارگردان و نویسنده نامزد جایزه اسکار، گرتا گرویگ، در جلسه پرسش و پاسخ با جسی آرمسترانگ، خالق سریال Succession، شرکت کرد. گرویگ در این جلسه درباره شروع کارش در سینما، انتقال به نویسندگی و فیلم پرفروش باربی صحبت کرد.

گرتا گرویگ گفت:

واکنش تماشاگران به فیلم باربی باورنکردنی بوده است. مارگو رابی به سراغ من آمد و گفت که آیا می‌خواهم این فیلم را بنویسم؟ او تهیه‌کننده و ستاره فیلم بود و دیوید هیمن و تام آکرلی هم تهیه‌کنندگان فیلم بودند. آن‌ها یک تیم فوق‌العاده از افراد را گرد هم آوردند و فرآیند ساخت فیلم بسیار لذت‌بخش بود.

گرویگ همچنین گفت که در آخر هفته افتتاحیه فیلم، مخفیانه به سینماهای نیویورک رفت و به کارکنان سینماها دستور داد که چگونه فیلم را به بهترین نحو نمایش دهند.

این کارگردان بعد از صحبت درباره تجربه بازیگری‌اش اعلام کرد که دیگر مطمئن نیست بعد از ورود به دنیای نویسندگی و کارگردانی، توانایی ادامه بازیگری را داشته باشد. وی همچنین در ادامه گفت: «من فقط در آن فضای ذهنی نیستم.»

همچنین در این گفتگو، گرویگ و آرمسترانگ به فرآیند نوشتن او و چگونگی مقابله با ترس هنگام نوشتن یک فیلمنامه پرداختند. گرویگ در دوازده فیلم اعتبار نویسندگی دارد و فیلمنامه بازسازی شده سفید برفی را برای دیزنی نوشته است.

او درباره فرآیند نوشتن گفت:

نوشتن چیزی است که از انجام آن لذت می‌برم، اما وقتی آن را انجام می‌دهم، دردناک است. نوشتن برای من به صورت عمیقی دردناک است. شما تنها هستید و ساکت است. هر صدایی که تا به حال در ذهن خود داشته‌اید که می‌گوید «شما خیلی خوب نیستید» بلند است.

گرویگ در پایان این جلسه به تماشاگران در BFI Southbank گفت که در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی خود است و فکر نوشتن به او «کابوس‌های مکرر» می‌دهد. گرویگ همچنین هیچ جزئیاتی در مورد این پروژه فاش نکرد.

لازم به ذکر است که جشنواره فیلم لندن تا 15 اکتبر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید