اخبار بازی

بازی Guilty Gear Strive از مرز سه میلیون بازیکن عبور کرد!

بازی Guilty Gear Strive
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Guilty Gear Strive از استودیو Arc System Works به یک نقطه عطف جدید در تعداد بازیکنان دست یافته است. از زمان انتشار بازی در ژوئن 2021، تعداد بازیکنان و مخاطبان آن از سه میلیون بازیکن عبور کرده است. آخرین نقطه عطف این عنوان در آگوست 2023 بود (با بیش از 2.5 میلیون بازیکن)، به این معنی که پس از این همه سال، Guilty Gear Strive همچنان به جذب بازیکنان جدید ادامه می‌دهد.

جالب اینجاست که توسعه دهنده، به طور خلاصه به حالت سه در برابر سه که در دسامبر گذشته تایید شده بود، اشاره کرد. متاسفانه این حالت قابل بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما کماکان در دست ساخت است. همچنین انیمه جدید Guilty Gear Strive: Dual Rulers که توسط Sanzigen of Ishura و Black Rock Shooter تهیه می‌شود، یک عامل هیجان‌انگیز برای طرفداران بازی خواهند بود. جزئیات بیشتری از این انیمه در نمایشگاه Anime Expo در تاریخ 14 تیر (4 جولای)، به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بازی Guilty Gear Strive برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، PC، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس است. فصل 3 بازی اخیرا با انتشار Slayer به عنوان یک شخصیت DLC، به پایان رسید، اما Arc System Works تایید کرد که فصل 4 در دست ساخت قرار دارد. منتظر به‌روز‌رسانی‌های خبری بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید