اخبار بازی

نیمی از بازی‌های لایو سرویس سونی تاخیر خوردند!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت سونی برنامه‌های زیادی برای ورود به دنیای بازی‌های آنلاین و لایو سرویس دارد، با این حال، بخشی از این بازی‌ها با تاخیر روبرو شدند.

بر هیچکس پوشیده نیست که سونی خواهان گسترش حضور خود در دنیای بازی‌های ویدیویی است. برای عملی کردن این ماموریت، سونی به دنبال توسعه بازی‌های لایو سرویس رفته و پیش از این، قصد داشت تا سال 2026 نزدیک به 12 بازی آنلاین منتشر کند. با این حال، بخشی از این بازی‌ها با تاخیر روبرو شدند.

با صحبت‌های مدیر ارشد مالی و مدیر ارشد عملیاتی شرکت سونی، آقای هیروکی توتوکی، این کمپانی 6 بازی از 12 عنوان لایو سرویس خود را به تاخیر انداخته است. با این حال، نیم دیگری از این بازی‌ها همچنان تا سال 2026 عرضه خواهند شد، سایر این پروژه‌ها تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

توتوکی در صحبت‌های خود گفت: “ما در حال بررسی این موضوع هستیم و قصد داریم تا از کیفیت این بازی‌ها اطمینان حاصل کنیم. از بین این 12 بازی، 6 پروژه تا سال مالی 2025 انتشار می‌یابند. سایر این پروژه‌ها در دست توسعه بوده و ما مشغول برنامه‌ریزی برای تاریخ انتشارشان هستیم.”

با اینکه هنوز مشخص نیست با چه محصولاتی طرف هستیم، اما دو بازی Fairgame$ (از استودیوی Haven) و پروژه Concord (از استودیوی Firewalk) تا اینجا معرفی شدند که در سال 2024 منتشر خواهند شد. عنوان آنلاین و چند نفره The Last of Us هم در این فهرست قرار داشته که هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد. عنوان Marathon از استودیوی Bungie هم تا سال 2025 تاخیر خورده است. موانع مختلفی سر راه استودیوی Bungie قرار دارد که ساخت این بازی را با مشکل روبرو کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید