اخبار سینما

سریال تلویزیونی Halo رسما کنسل شد

سریال تلویزیونی Halo
نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

از The Last of Us و Fallout گرفته تا فیلم Super Mario Bros. و موارد دیگر، چندین اقتباس‌ سینمایی و تلویزیونی از بازی‌ها ساخته شده است که شاهد موفقیت‌های تجاری و کیفی آن‌ها بوده‌ایم، اگرچه این موضوع برای همه IPها صدق نمی‌کند. سریال لایو اکشن Halo که روی پارامونت+ پخش می‌شد، به شدت توسط بینندگان و سازندگان خود مورد انتقاد قرار گرفته است و به نظر می‌رسد این پلتفرم دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری روی آن ندارد.

Deadline گزارش می‌دهد که سریال Halo بعد از دو فصل توسط Paramount+ کنسل شده است. طبق گزارش‌ها، تهیه‌کنندگان Amblin Entertainment، ایکس‌باکس و 343i در حال تلاش برای یافتن پلتفرم‌ دیگری هستند تا سریال بتواند ادامه داشته باشد، اما اینطور که اوضاع پیش می‌رود، فصل سوم Halo وجود نخواهد داشت:

«ما به این سریال جاه‌طلبانه بسیار افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم از شرکای خود در ایکس‌باکس، 343i، شبکه آمبلین و تهیه کننده اجرایی (دیوید وینر)، سایر تهیه کنندگان اجرایی، کل بازیگران به رهبری پابلو شرایبر به عنوان Master Chief، تشکر کنیم. از این تیم شگفت‌انگیز برای تمام کارهای برجسته خود نیز متشکریم. ما برای همه بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم».

سخنگو شبکه پارامونت ادامه داد:

«ما عمیقا از میلیون‌ها طرفدار که باعث شدند سری Halo به یک موفقیت جهانی تبدیل شود، قدردانی می‌کنیم و همچنان متعهد به گسترش جهان Halo به روش‌های مختلف در آینده نزدیک هستیم. ما از آمبلین و پارامونت به خاطر مشارکت آن‌ها در ارائه و نمایش این دنیای علمی تخیلی گسترده به بینندگان سراسر جهان سپاسگزاریم».

در همین حال، Fallout، یکی دیگر از آی‌پی‌های بزرگ تاریخ که متعلق به مایکروسافت است، به موفقیت بسیار زیادی در اقتباس تلویزیونی خود رسیده است، به طوری که نه تنها برای فصل دوم تمدید شده است، بلکه تحسین گسترده منتقدان و نامزدی جوایز مختلفی را نیز به دست آورده است. این سریال موفق شد بینندگان زیادی برای خود دست و پا کند.

دیدگاهتان را بنویسید