اخبار بازی

استودیو Hazelight بازی بعدی خود را به زودی معرفی می‌کند

استودیو Hazelight
نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد استودیو Hazelight در حال آماده‌سازی یک اعلامیه جدید برای رونمایی از پروژه جدید و مورد انتظار خود است.

با گذشت سه سال از عرضه It Takes Two، صدای پرسش‌ها در مورد بازی بعدی Hazelight به تدریج بلندتر می‌شوند و به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رخ دادن این اتفاق باقی نمانده است. بسیاری حدس می زدند که Hazelight از پروژه جدید خود در یکی از چندین نمایشگاه تابستانی اخیر، رونمایی خواهد کرد و اگرچه این اتفاق نیفتاد، اما به نظر می‌رسد که به زودی اطلاعیه‌ای در راه است.

بر اساس فعالیت توییتر Hazelight و همچنین بنیان‌گذار و کارگردان شرکت، آقای Josef Fares، Geoff Keighley، تهیه‌کننده و مجری The Game Awards، Summer Game Fest و Gamescom Opening Night Live، از دفتر این استودیو بازدید کرده است.

به طور قطع، پروژه بعدی این شرکت در یکی از رویدادهای جف کیلی رونمایی خواهد شد. رویداد Gamescom Opening Night Live، که در ماه آگوست برگزار می‌شود، توسط جف کیلی میزبانی می‌شود، بنابراین شاید در آنجا شاهد معرفی پروژه بعدی توسعه‌دهنده It Takes Two و A Way Out باشیم. اگر اینطور نیست، این اتفاق به احتمال بسیار زیاد در رویداد The Game Awards رخ خواهد داد.

Haelight قبلا گفته بود که بازی بعدی آن‌ها قرار است امسال رونمایی شود، بنابراین احتمالا لازم نیست خیلی منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید