اخبار سینما

زمان پخش فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان؛ تعداد قسمت ها و دیگر جزئیات

زمان پخش فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان
نویسنده : سارا محمدی۲۷ شهریور ۱۴۰۲
5 دیدگاه

با به پایان رسیدن 13 قسمت فصل اول انیمه بهشت جهنمیان یا بهشت جهنمی: جیگوکوراکو Hell’s Paradise: Jigokuraku، استودیو انیمه‌ سازی ماپا ساخت فصل دوم را تایید کرده است. بهشت جهنمیان یک انیمه با داستانی جذاب و کیفیت انیمیشن عالی است و طبیعی است که طرفداران بسیاری دارد که بیصبرانه متتظر آغاز فصل دوم آن هستند. Hell’s Paradise که با نام Jigokuraku نیز شناخته می شود، بر اساس مجموعه مانگای ژاپنی و تصویرگری یوجی کاکو ساخته شده است. برای اطلاع از زمان پخش فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان و دیگر جزئیات این انیمه دوست داشتنی با مگ تک همراه باشید.

فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان کی میاد

فصل اول Hell’s Paradise از 1 آوریل 2023 تا 1 ژوئیه 2023 پخش شد. MAPPA، استودیو سازنده بهشت جهنمی تأیید کرد که فصل دوم وجود خواهد داشت اما تاریخ اکران دقیق آن هنوز مشخص نیست. با توجه به اینکه استودیو انیمه‌ سازی Mappa در حال توسعه چندین پروژه به طور همزمان است (از جمله Jujutsu Kaisen Season 2 و Attack on Titan: Final Season) و معمولا کیفیت انیمیشن و توجه به جزئیات را به خطر نمی اندازد، بعید به نظر میرسد تا قبل از پایان سال 2023 بتوانیم فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان را ببینیم. با توجه به اینکه معمولا حداقل شش ماه طول می کشد تا دنباله یک انیمه پخش شود به احتمال زیاد این استودیوی انیمیشن سازی ژاپنی فصل دوم انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku را در بهار سال 2024 منتشر می کند. به محض اطلاع از تاریخ دقیق پخش این صفحه بروزرسانی می شود.

داستان فصل دوم Hell’s Paradise: Jigokuraku چیست؟

داستان انیمه حول محور گابیمارو، نینجای محکوم به اعدام است که با کمک گروهی از جلادان و جنایتکاران به دنبال اکسیر زندگی ابدی است تا از اعدام نجات پیدا کند. فصل دوم Hell’s Paradise: Jigokuraku دنباله مانگا اصلی است و قصد دارد اتفاقات ناتمام فصل اول را به سرانجام برساند. در این فصل به جزیره عجیب و مرموز قسمت اول بازمی گردیم، جایی که ما همچنان شاهد رویارویی های بی شماری خواهیم بود که زندانیان و جلادان شوگونات باید در معرض آن قرار گیرند.

فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان چند قسمت است؟

فصل اول 13 قسمت داشت به نظر میرسد فصل دوم نیز از نظر تعداد قسمت ها مانند فصل اول است.

بازیگران و شخصیت های فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان

هنوز لیست رسمی بازیگران فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان منتشر نشده است. انتظار داریم بیشتر شخصیت‌ ها ادامه نقش‌ های خود را همراه با صدا پیشه‌ هایشان بازی کنند از جمله:

  • گابیمارو (چیاکی کوبایاشی و الخاندرو ساب)
  • ساگیری (یومیری هاناموری و ماریسا دوران)
  • یوزوریها (ری تاکاشی و جیل هریس)
  • نورگای (ماکوتو کویچی و کاسی اوولو)
  • آیزن (ماکوتو فوروکاوا و کودی ساووی)
  • فوچی (آئوی ایچیکاوا و جاستین برینر)

سخن پایانی

مانگا اصلی در 25 ژانویه 2021 با 127 قسمت به پایان رسید و 13 قسمت فصل اول انیمه تنها 45 قسمت را پوشش داده است. برای دیدن فصل دوم انیمه بهشت جهنمیان جیگوکوراکو باید حداقل تا سال 2024 منتظر باشید تا استودیوی پرکار ماپا 13 قسمت جذاب و باکیفیت دیگر را منتشر کند. نظر خود راجب این انیمه جذاب را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های دخترانه تا سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سهیل گفت:

    بهترن. فقط میگم ببهترین

  2. یه کونوایچی اوتاکو 🥷 گفت:

    من به عنوان یه کسی رشتش نینجوتسو یا نینجا هست عاشق گابیمارو هولو شدم. خیلی انیمه خوووبییییههههه
    بی صبرانه منتظر اکران فصل 2 هستم 😞😍

    1. Gabimaru گفت:

      انیمم رو زود بسازید خیلی از طرفدارام منتظر فصل بعدی هستن

  3. مهدی گفت:

    خوب بوده

  4. Gabimaru گفت:

    انیمم رو زود بسازید خیلی از طرفدارام منتظر فصل بعدی هستن