اخبار بازی

بازی Horizon Forbidden West: Complete Edition به زودی برای PC منتشر خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه Complete Edition بازی Horizon Forbidden West حدود 59.99 دلار در فروشگاه پلی استیشن قیمت دارد و شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Burning Shores، دو لباس و اسلحه و محتوای اضافی زیادی می‌شود.

پس از انتشار شایعات متعدد حول محور انتشار این بسته روی PC، گوریلا گیمز رسما انتشار Horizon Forbidden West: Complete Edition برای رایانه‌های شخصی را تایید کرد. این بازی در تاریخ 14 مهر 1402 (6 اکتبر 2023) برای پلی استیشن 5 و اوایل سال 2024 برای رایانه‌های شخصی و فروشگاه‌های Steam و Epic Games عرضه خواهد شد. این خبر با انتشار یک تریلر جدید از بازی به گوش طرفداران رسید.

نسخه کامل این بازی با قیمت 59.99 دلار در پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و شامل بازی پایه و DLC Burning Shores، موسیقی متن دیجیتال، تصاویر هنری و آیتم‌های درون بازی مانند رنگ‌بندی‌های جدید در حالت عکاسی، لباس و کمان کوتاه Carja Behemoth Elite، لباس و زنجیر Nora Thunder Elite، یک قطعه Apex Clawstrider Machine Strike و یک بسته منابع جدید می‌شود.

نسخه PC این بازی توسط استودیو Nixxes Software در حال توسعه است و ویژگی‌ها و مشخصات آن در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد. استودیو گوریلا گیمز در حال کار روی «ماجراجویی بعدی» Aloy و یک عنوان آنلاین است. همچنین شایعه شده است که نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn در دست توسعه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید