اخبار سینما

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا؛ با عکس و نام صداپیشه

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا
نویسنده : سارا محمدی۲۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاکنون چهار قسمت از انیمیشن محبوب هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania منتشر شده است، اولین قسمت هتل ترانسیلوانیا در سال 2012 و قسمت های دوم، سوم و چهارم به ترتیب در سال های 2015، 2018 و 2022 منتشر شدند. شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا مانند کنت دراکولا، دخترش میویس و موجودات دیگری که با هم در هتل زندگی می کنند برای اکثر ما آشنا هستند اما اگر می خواهید با اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا با جزئیات بیشتری آشنا شوید با این مطلب جذاب از مگ تک همراه باشید.

نام شخصیت های کارتون هتل ترانسیلوانیا

در ادامه فهرست همه شخصیت های هتل ترانسیلوانیا به همراه صداپیشگان آن ها را معرفی می کنیم.

کنت دراکولا (Count Dracula)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: کنت دراکولا

در سه فیلم اول، آدام سندلر صداپیشگی کنت دراکولا را بر عهده داشت، اما در این فیلم این کار بر عهده برایان هال (Brian Hull) است. کنت دراکولا که یکی از بزرگترین خون آشام های دنیا است، بعد از اینکه همرش به دست انسان ها کشته می شود برای محافظت از دخترش در برابر انسان ها یک هتل معتبر را برای هیولاهایی اداره می کند که می خواهند از دنیای انسان ها به دور باشند. زندگی او وقتی تغییر می کند که جاناتان که یک انسان است، راهی برای ورود به هتل پیدا می کند. جاناتان عاشق دخترش، میویس می شود.

فرانکشتاین (Frankenstein)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: فرانکشتاین

صداپیشگی این شخصیت برد آبرل (Brad Abrell) بعد از سه فیلم تغییر کرده است. در سه فیلم اول هتل ترانسیلوانیا صداپیشه شخصیت فرانکشتاین بر عهده کوین جیمز بود. فرانکشتاین یکی از خدمتکارهای اصلی دراکولا و نیز همسر یونیس است.

میویس (Mavis)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: میویس

میویس یکی از اصلی ترین شخصیت های کارتون هتل ترانسیلوانیا و دختر دراکولاست. دراکولا به شدت از او محافظت می کند. او و جاناتان در نهایت ازدواج می کنند و صاحب فرزندی نیمه انسان،‌ نیمه هیولا به نام دنیس می شوند. صداپیشه میویس سلنا گومز (Selena Gomez) می باشد.

جاناتان انسان (Jonathan the Human)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: جاناتان انسان

جاناتان تنها انسان در گروه شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا است. وقتی دستگاه پرتو هیولایی کار نمی کند، به یک هیولا تبدیل می شود در حالی که بقیه هیولاها به انسان تبدیل شده اند. صداپیشه این شخصیت (Andy Samberg) است.

اریکا ون هلسینگ (Ericka Van Helsing)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: اریکا ون هلسینگ

اریکا، معشوق و در نهایت همسر دراکولا (اما نه مادر میویس)، فکر می کرد که به دلیل تصورات اشتباه پدربزرگش متفاوت هستند. پدربزرگ او، آبراهام ون هلسینگ، کسی است که پرتو هیولایی را اختراع کرده است. با ازدواج با خانواده ای از هیولاها، نوه بزرگ ون هلسینگ به هیولاها یک شانس دوباره می دهد تا خود را اثبات کنند. کاترین هان (Kathryn Hahn) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد.

یونیس (Eunice)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: یونیس

یونیس با صدای فرن درشر (Fran Drescher) همسر فرانکشتاین است.

وین (Wayne)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: واندا

وین با صداپیشگی استیو بوشمی یک گرگینه، یکی از شخصیت های هتل ترانسیلوانیا، شوهر واندا و پدر وینی و بیش از 301 توله گرگ وحشی و بی انضباط است.

واندا (wanda)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: واندا

واندا با صداپیشگی مالی شنون، همسر وین و یک گرگینه است. فرزندان آن ها مانند وینی، سانی و بسیاری دیگر نیز گرگینه هستند. واندا به عنوان خاله افتخاری مویس دراکولا شناخته می شود. او 118 ساله است.

مورای مومیایی (کیگان مایکل کی)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: کنت دراکولا

در زیر تمام دستمال های توالت، همانطور که با پرتو هیولایی نشان داده می شود، یک مومیایی دوران باستان به نام مورای قرار دارد.

بلابی (Blobby)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: بلابی

بلابی یک هیولای ژلاتینی سبز رنگ و شفاف است که می تواند اشکال گوناگونی به خودش بگیرد. او دوست دراکولا است.

گریفین یا مرد نامرئی (griffin)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: گریفین

گریفین با صداپیشگی دیوید اسپید، معمولا یک مرد نامرئی است که با یک جفت عینک معلق در هوا به تصویر کشیده می شود. پرتو هیولایی ظاهر فیزیکی او با موهایی به رنگ زنجبیل و بدون لباس را نشان می دهد.

دنیس (dennis)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: دنیس

حاصل ازدواج میویس و جاناتان انسان پسری نیمه انسان نیمه خون آشام به نام دنیس است که پدربزرگش کنت دراکولا عاشقانه دوستش دارد. پدربزرگ دنیس دوست دارد او را مانند یک دراکولا بزرگ کند و روش های ترسناک بودن را به او یاد بدهد اما دنیس یک نیمه انسان است و در برابر آموزش های پدربزرگش مقاومت می کند.

مارتا (Martha)

اسم شخصیت های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا: مارتا

مارتا همسر کنت دراکولا و مادر میویس یک خون آشام زن بسیار زیبا با موهای مشکی و چشمان آبی روشن است. او توسط گروهی از انسان ها کشته شد و در هنگام آتش سوزی جان خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید