اخبار بازی

استودیو Housemarque برای ساخت یک پروژه AAA نیرو جذب می‌کند

استودیو Housemarque
نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو سازنده بازی Returnal قبلا تایید کرده بود که عنوان بعدی آن‌ها برای پلی‌استیشن 5، یک ip جدید خواهد بود.

کسانی که به طور منظم بازی‌های Housemarque را بازی می‌کردند، همیشه استعداد و دیدگاه این شرکت در بازی‌سازی را دوست داشتند. با عرضه بازی Returnal، این شرکت فنلاندی به یک استودیو بسیار شناخته‌شده تبدیل شد، به‌ ویژه اکنون که به ‌طور رسمی به یک استودیوی فرست پارتی برای پلی‌استیشن تبدیل شده است. اگرچه اعلامیه رسمی شرکت در مورد اینکه آن‌ها دقیقا روی چه چیزی کار می‌کنند، جزئیاتی را به ما ارائه نکرد؛ با این وجود، ممکن است جزئیات مختصری در مورد پروژه بعدی این استودیو به اشتراک گذاشته شده باشد.

یک لیست شغلی برای سمت طراح ارشد توسط Housemarque منتشر شد. این لیست شغلی که در لینکدین منتشر شده است، بیان می‌کند که این استودیو در حال حاضر روی یک بازی اکشن AAA کار می‌کند. تسلط بر Unreal Engine به عنوان یک الزام برای متقاضیان ذکر شده است و نشان می‌دهد که بازی بعدی این شرکت با استفاده از موتور گرافیکی مذکور ساخته می‌شود. در فهرست مشاغل نیز تخصص در طراحی مرحله، طراحی دشمن و طراحی باس به عنوان الزامات ذکر شده است، امری که نشان می‌دهد این پروژه ساختاری مشابه‌ای با Returnal خواهد داشت.

در سال 2022 مشخص شد که بازی بعدی Housemarque قرار است IP جدیدی باشد. در نوامبر سال گذشته، هری کروگر، کارگردان Returnal اعلام کرد که پس از نزدیک به 15 سال کار در این شرکت، استودیو را ترک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید