اخبار سینما

سریال خط قرمز چند قسمت است و تولید چه سالی است؟

سریال خط قرمز چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۰۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگر سریال خط قرمز را دیده باشید احتمالا متولد دهه 60 و یا قبل از آن هستید، حتما به خاطر دارید که این سریال در زمان خود طرفداران زیادی داشت که برای دیدن قسمت جدید لحظه شماری می کردند تا ببینند سرگذشت رامین، نیما، کامران، امیر، بابک و ناصر چه می شود. خط قرمز به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم جعفری این روزها در حال پخش از شبکه آی فیلم است. اگر بیننده این سریال هستید و می خواهید بدانید سریال خط قرمز چند قسمت است و در چه سالی ساخته شده با مگ تک همراه باشید.

سریال خط قرمز چند قسمت دارد؟

سریال خط قرمز 25 قسمت دارد و هر قسمت 40 یا 42 دقیقه است.

سریال خط قرمز در چه سالی تولید شده است؟

سریال خط قرمز طی سال های 1380 و 1381 از شبکه 3 پخش میشد و هر هفته سه شنبه ها یک قسمت جدید از آن روی آنتن می رفت. اولین قسمت از سریال خط قرمز 13 آذر 1380 و آخرین قسمت آن 4 تیر 1381 پخش شد. داستان سریال در مورد چند جوان بود که هر کدام به دلیلی از خانه فرار کرده بودند و به امید یه هوای تازه تر راهی یک سفر شدند اما شرایط آنگونه که می خواستند پیش نرفت و مشکلات جدیدی برای آن ها بوجود آمد.

در این سریال شهرام حقیقت دوست در نقش ناصر، سروش گودرزی در نقش رامین، پویا امینی در نقش امیر، ایمان اشراقی در نقش کامران، شهرام عبدلی در نقش بابک و علی منصوری در نقش نیما، نقش های اصلی را ایفا می کردند.

همچنمین بخوانید: زمان پخش سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم

دیدگاهتان را بنویسید